רכב חדש זול: מצאנו עבורכם את המכונית הזולה בכל קטגוריה

לא משנה אם אתם בעלי משפחה או רווקים, גברים או נשים, צעירים או מבוגרים. כולנו מחפשים תמיד את העסקה הטובה ביותר ברכישת הרכב הבא שלנו. אז אם גם אם אתם לחוצים קצת בתקציב האישי שלכם, קבלו את דגמי הרכב הזולים ביותר בכל קטגוריה.

למצוא רכב חדש וזול זה לא דבר פשוט, בעיקר בגלל הדעה שאומרת שכל רכב שנמכר לכם בזול "כנראה שיש לו משהו", בעיה מכאנית או איזו הפתעה לא צפויה שתגלו בהמשך. אך כאן אנו מדברים על דגמי הרכב הזולים ביותר שניתן למצוא בכל קטגוריית רכבים: רכבי מיני, סופר-מיני, רכבים משפחתיים קומפקטיים, משפחתיות גדולות או רכבי פנאי שטח וכו'. 

תמחור הרכבים נע מטווח המחירים הזול ביותר (60,000 שקלים למכונית מיני) ועד למחיר הגבוה ביותר (160,000 שקלים למכונית משפחתית גדולה) אך עדיין, נותר הזול ביותר ביחס לכל קטגוריה. בנוסף ניתנות שתי הצעות מחיר שונות בין הגרסה הידנית לגרסה האוטומטית ופירוט חלקי לגבי כל דגם רכב. כל הרכבים נמדדו על פי מדד כוכבי הבטיחות של הארגון האירופי Euro NCAP.

 

רכב חדש זול: רכבי פנאי

קטגורית רכבי הפנאי נחשבת לקטגוריה הפופולארית ביותר מבין רכישות הרכב בישראל אולם היא בהחלט לא הזולה ביותר. רכבי הפנאי נחשבים לרכבים יקרים יותר בדרך כלל וכאשר אנו מגיעים לרכבי הפנאי ההיברידים או החשמליים מחירם עולה אף יותר. 

אולם גם מבין רכבי הפנאי קיימים כמה תתי קטגוריה כמו רכבי פנאי קטנים, קרוסאוברים או רכבי פנאי שטח גדולים יותר. הנה כמה מדגמי הרכב הזולים לכל אחד מתתי קטגוריות אלו: 

 

רכב פנאי קטן – דאצ'יה סנדרו סטפוואי

מחיר: החל מ- 77,000 שקלים לגרסת תיבת הילוכים ידנית ועד 79,000 שקלים לגרסה האוטומטית. 

ציון ריסוק: 4 כוכבים (2013)

הדאצ'ה סנדרו הוא למעשה רכב קרוסאובר קומפקטי שבגרסה הידנית שלו מצליח להוביל את המחיר הזול ביותר מבין רכבי הפנאי בישראל. מדובר ברכב שלמרות מחירו הזול עדיין מכיל בתוכו שלל אבזור כמו הגה מצופה עור סינטטי, בקרת שיוט עם מגביל מהירות, מראות צד מחוממות ומתכווננות חשמלית, חיישני לחץ אוויר, בקרת יציבות אלקטרונית  ועוד. 

בגרסה תיבת ההילוכים הידנית נקבל מנוע טורבו דיזל 1.5 ליטר בהנעה קדמית לעומת הדגם האוטומטי שמגיע עם מנוע טורבו בנזין 1.0 ליטר. דגם זה מבוסס על רכב הסופר מיני של דאצ'ה ה- סנדרו והוא מעין גרסה מוגבהת שלו. 

רוצים לדעת עוד על רכבים ועל אפשרויות המימון לרכב חדש? הכנסו: https://www.cmotors.co.il

 

רכב פנאי קומפקטי: דאצ'ה דאסטר

דאצ'ה דאסטר

מחיר: החל מ- 90,000 שקלים לגרסת תיבת הילוכים ידנית ועד 108,000 שקלים לגרסה האוטומטית. 

ציון ריסוק: 3 כוכבים (2017)

גם בקטגורית רכבי הפנאי הקומפקטיים דאצ'ה מצליחה לשמור על המקום הראשון מבין דגמי הרכב הזולים ביותר. אין ספק שנושא המחיר הוא פקטור משמעותי ביותר בבחירה אולם יש לשים לב כי קיים חיסרון עקבי בכל הנוגע למספר דגמי דאצ'ה והוא נושא מערכות הבטיחות שלוקה בחסר (3 כוכבים מתוך 5 בבטיחות). 

אולם יחסית למחירו הנמוך בהחלט מדובר ברכב שימושי, נוח, יעיל ומרווח. בגרסה הידנית מוצע מנוע טורבו בנזין 1.2 ליטר, 125 כ"ס כאשר בגרסה הידנית הבאה יתווספו עוד 100 סמ"ק. הגרסה האוטומטית מציעה מנוע דיזל 1.5 ליטר, 109 כ"ס. קיימת גם גרסת הנעה כפולה שמוצעת רק בגרסת מנוע דיזל עם מערכת הילוכים ידנית. 

 

רכב פנאי בינוני:ZS  MG (בנזין או חשמלי) 

מחיר: החל מ- 107,777 שקלים לגרסת מנוע טורבו בנזין ועד 141,111 שקלים לגרסת TS EV בעל הנעה חשמלית. 

ציון ריסוק: 5 כוכבים (2019)

דגם הרכב הסיני החדש יחסית, MG ZS הוא בהחלט הפתעה בכל הקשור למערכות הבטיחות ודירוג הבטיחות שניתן לו על ידי איגוד Euro NCAP. תוצאות מבחני הריסוק העדכניים מראים שיפור משמעותי לעומת שנת 2017 שבו זכה ב- 3 כוכבים בלבד. 

באופן עקבי מנסים כעת בחברה הסינית למצוא דרך להחדיר את המוצר החדש לשוק העולמי. גם בישראל מחיר הרכב באופן יחסי נמוך יותר בהשוואה לסגמנט הרכבים המתחרים מולו. כאשר בחברה מקדמים אותו תחת הסלוגן "עולה פחות שווה יותר" נדמה שזה בהחלט דבר שה- MG ZS מסוגל להציע, בעיקר כאשר מגיעים לגרסה החשמלית שלו עם טווח נסיעה בין הטענות שעומד על 263 ק"מ. 

 

רכב חדש זול: רכבים משפחתיים

קטגוריית הרכבים המשפחתיים היא הקטגוריה שבה קיים פער גדול בטווח מחירי המכוניות. זה בא לידי ביטוי בעיקר בשל ההגדרה של כל רכב שבאה לידי ביטוי במחירו. כך לדוגמה רכב משפחתי קטן לא יהיה שווה ערך לרכב משפחתי גדול, גם אם נמצא מתוכו את דגם הרכב הזול ביותר. 

 

רכב משפחתי קטן: דאצ'ה לוגאן

מחיר: החל מ- 85,000 שקלים לרכב עם תיבת הילוכים ידנית ועד 90,000 שקלים בגרסה האוטומטית.

ציון ריסוק: 3 כוכבים (2014)

כרכב משפחתי קטן היא נהנית מכמה יתרונות כאשר המובילים מביניהם הם נוחות הנסיעה שכולל יכולת ספיגת מהמורות כביש טובה. גם צריכת הדלק סבירה ומגיעה לכמעט 15 ק"מ לליטר. 

אין ספק שהמחיר שבו היא משווקת לצרכן הוא מחיר אטרקטיבי במיוחד שקשה להתחרות בו מבין שאר הרכבים המשפחתיים הקטנים אולם קיים גם חיסרון אחד מהותי והוא אי הימצאותם של מערכות בטיחות מתקדמות.  

 

רכב משפחתי גדול: סובארו B4

מחיר: החל מ- 160,000 שקלים לרכב בעל תיבת הילוכים אוטומטית 

ציון ריסוק: 5 כוכבים (2014)

דגם ה- B4 של יצרנית הרכב היפנית סובארו הצליח לעשות את מה שלא עשו לפניו, להציע רכב גדול מימדים במחיר (יחסית) שפוי. הוא מוצע בגרסת תיבת הילוכים אוטומטית בלבד ונחשב לדגם וותיק מאז 2014 בו יצא הדור הנוכחי. 

הוא כולל מערכות בטיחות מתקדמות אולם אלו מוצעות רק ברמת הגימור הגבוהה לא ברמת הבסיס. הוא כולל בתוכו מרחב פנים גדול ומערכת הנעה חזקה (מערכת הנעה כפולה 2.5 ליטר, 175 כ"ס). 

 

רכב חדש זול: רכבי מיני או סופר-מיני

רכב מיני: סיטרואן C1 או סוזוקי סלריו

סיטרואן C1

מחיר: החל מ- 68,000 שקלים לסוזוקי סלריו הגרסה האוטומטית או 69,000 שקלים לסיטרואן C1 הגרסה האוטומטית.

ציון ריסוק: סיטרואן C1 – 4 כוכבים (2017), סוזוקי סלריו – 3 כוכבים (2016).

הסוזוקי סלריו והסיטרואן C1 נחשבות כיום לשתי מכוניות המיני הזולות ביותר בגרסה הידנית כאשר בגרסה האוטומטית תצטרכו להוסיף עוד כ- 14% בערך לתמחור. מערכת ההנעה גם היא דומה בשתיהן וכוללת מנוע 1.0 ליטר, עם כמעט 70 כ"ס. 

השוני בין שתי המכוניות בא לידי ביטוי בחלל הפנים שלהן, בעוד שההסלריו מציעה חלל פנים נדיב יותר עם צריכת דלק נמוכה אך חיסרון במערכות בטיחות מתקדמות, בסיטרואן C1 קיים מרווח פנים מצומצם יותר.

 

רכב סופר- מיני: דאצ'ה סנדרו

מחיר: החל מ- 64,000 שקלים עם תיבת הילוכים רובוטית חד-מצמדית. 

ציון ריסוק: 4 כוכבים (2013).

אין ספק שכאשר מגיעים לבחון את מכונית הסופר מיני האוטומטית של דאצ'ה מסיקים את המסקנה הברורה כי היא המכונית בזולה ביותר שקיימת בסגמנט זה, אולם גם עם יתרון המחיר יש לבחון את החסרונות והיתרונות שלה.

מצד היתרונות היא מספקת מרווח פנים טוב למדי עבו הנוסעים בה שמסוגלת לספק נוחות נסיעה ואבזור סבירים. מצד החסרונות, גם היא, כמו רבות מהמכוניות הזולות בקטגוריה אינה מספקת את חבילת הבטיחות הנחוצה מרכב זה ומסתפקת בציון ממוצע +. 

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מפתח
בלוג רכב
מה הוא ליסינג תפעולי?

בעוד שבשנים עברו שיטת הליסינג התפעולי הייתה שמורה בעיקר לחברות וארגונים שמספקים רכבים לעובדיהם, בימינו גם אנשים פרטיים בוחרים לחכור רכב בדרך המימון הזאת. מהו הליסינג התפעולי ובמה הוא שונה

מצבר ראשית
בלוג רכב
מצבר לרכב – איך לבחור את המצבר הטוב ביותר?

במדינה מתוקנת התחבורה הציבורית היא אחד הדברים החשובים ביותר שיש וזאת מכיוון שתחבורה כזאת מאפשרת לנו להגיע ממקום למקום בצורה מהירה ובלי עיכובים. העניין הוא שמדינת ישראל היא לא מדינה

לשכור רכב
השכרת רכבים
נהג חדש? כאן תוכל להשכיר רכב!

אז נכון, אתם נהגים חדשים ואין לכם המון ניסיון על הכביש. עם זאת, עדיין מגיע לכם ליהנות מהיתרונות העצומים שיש לרכב להציע. לכן, אנחנו כאן כדי להמליץ לכם על חברת

צריכים עצה מרופא ?