נהג חדש? כאן תוכל להשכיר רכב!

אז נכון, אתם נהגים חדשים ואין לכם המון ניסיון על הכביש. עם זאת, עדיין מגיע לכם ליהנות מהיתרונות העצומים שיש לרכב להציע. לכן, אנחנו כאן כדי להמליץ לכם על חברת הרכב חושן קאר אשר מספקת שירותי רכב מדהימים לאנשים כמוכם בדיוק – צעירים שרוצים לראות את הארץ, להפסיק לנסוע בתחבורה ציבורית ולא להיות תלויים באף אחד שהוא לא עצמכם. בואו לשמוע קצת על החברה ותבינו למה היא הבחירה הנכונה ביותר עבורכם.

 

קצת עליכם, הנהגים החדשים

הגדרת נהג חדש הוא נהג אשר הוותק שלו על הכביש היא פחות משנתיים. בהתאם, מוטלות עליו חובות אשר אינן מוטלות על נהגים אחרים. במסגרת כך, חל איסור מוחלט לעבור עבירות תנועה כגון מעבר ברמזור אדום, הימצאות מעל כמות מסוימת של אלכוהול, ועוד איסורים רבים אשר מנויים בחוק התעבורה והנספחים לו.

לאור כך, ולאור הסטטיסטיקה אשר מלמדת כי נהגים חדשים נוטים להיות מעורבים ביותר תאונות דרכים, חברות השכרה רבות נמנעות מלהשכיר רכבים לאותם הנהגים ולכן ההיצע בשוק נמוך מאד.

לשכור רכב

הכל על חברת חושן קאר

חברת חושן קאר נכנסה לתחום השכרת הרכב, במיוחד לנהגים חדשים וצעירים, לאור ההבנה כי קיימים חוסרים רבים בתחום. החברה למעשה שמה לה לדגל לאפשר לכם, אותם נהגים אשר חושקים בעצמאות ואי תלות, לשכור רכבים במגוון רחב של דגמים, ללא לשלם מחיר בלתי סביר לחברות הגדולות אשר מחייבות אתכם בפיקדונות גבוהים ובתשלום יומית גבוהה מאד.

כל זאת, לאור העובדה כי החברה מאמינה שאין סיבה ממשית למנוע מכם כנהגים את האפשרות לנסוע בחופשיות ולא לתת בכם את האמון שתתנהגו בצורה זהירה וסבירה.

 

אילו רכבים החברה מציעה עבורכם?

ניתן למצוא מגוון רחב של רכבים אשר יתאימו לצרכים הספציפיים שלכם. במסגרת כך ניתן לראות:

  • רכבי מיני – הרכבים אשר מתאימים להרבה מכם מכיוון שהם קטנים יחסית ומאפשרים הסעת הכמות המירבית של אנשים אשר אתם יכולים להסיע במגבלת המגבלות שלכם כנהגים חדשים.
  • משפחתיות קטנות – מדובר על רכבים קצת יותר גדולים מהמיני, אך לא בהרבה. כך שניתן לשכור רכבים כאלו אם אתם מחפשים קצת יותר ספייס, בהפרש יומי לא גבוה מרכבי המיני.
  • משפחתיות סטיישן – רכבים קצת יותר מסיביים אשר מציעים כל מיני אביזרים נלווים וטכנולוגיות מתקדמות אשר ישדרגו את חוויית הנסיעה שלכם.

לצד כל אלו, ניתן למצוא:

  • רכבים מסוג משפחתיות סדאן.
  • רכבים היברידיים
  • רכבי מנהלים

לשכור רכב

מה נדרש כדי לשכור רכב?

כל שנדרש בעת איסוף הרכב, הוא הצגת רישיון הנהיגה פיזית. הרישיון חייב להיות בתוקף לפחות לכל תקופת ההשכרה. כמו כן, כרטיס אשראי שרשום על שם השוכר עם מסגרת פנויה בסך 5,000 ₪ לצורך פיקדון.

 

לסיכום

חברת חושן קאר היא החברה עבורכם אם אתם נהגים חדשים אשר מעוניינים לקבל שירות מצוין והוגן.

לשכור רכב

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
איש קידום
כללי
איך לבנות אתר ממיר לעסק

אתר ממיר לעסק הוא אתר אשר נועד למען מטרה אחת – הגברת מכירות באינטרנט. אם אתם מתלבטים בין פלטפורמה כזאת או אחרת עבור בניית אתרים, אנחנו כאן כדי להמליץ על

ביטוח רכב
ביטוח רכב
ביטוח רכב – למה זה חובה

אחד אמצעי ההתניידות הפופולריים ביותר היום הוא הרכב הפרטי. קשה לדמיין את החיים שלנו בלעדיו ומדובר עבור אנשים רבים בכלי שמוביל לעצמאות להגיע באופן חופשי לכל מקום שנצטרך: לביקורים משפחתיים,

רכב
רכב
כיצד אוכל לשמר את מצב הרכב שלי?

החזקה של רכב היא לא דבר פשוט, ואם גם אתם הגעתם לשלב שבו אתם מחזיקים רכב שחשוב לכם לשמור על המצב שלו, יש כמה דברים שחשוב להקפיד עליהם. תקלות ברכב

צריכים עצה מרופא ?