כמה עולה רכב יוקרה לחתונה להשכרה: מחירון רכבי יוקרה 

יום החתונה קרב ובא, ואיתו סף ההתרגשות עולה עד השמיים. אם אתם מחפשים דרך מיוחדת להגיע ליום החתונה שלכם ולפנק את בת או בן הזוג כמו שצריך – רכב פאר לחתונה שלכם יעשה בדיוק את העבודה!  ריכזנו עבורכם מספר אפשרויות של השכרת רכבי פאר ויוקרה ליום החתונה שלכם.

 

יום החתונה קרב ובא

לרובנו, האירוע הכי מרגש בחיים הוא החתונה. מדובר באירוע מצמרר, שמטרתו לחבר רוחנית ופיזית ביניכם לבין בן הזוג העתידי שלכם. שלב ארגון החתונה הינו שלב קשה וארוך מאוד: עשרות פעילויות ואטרקציות אתם צריכים לסגור מול אלף ואחד ספקים ואנשי צוות שונים – לא מקלים על העבודה. לשם כך, תוכלו להיעזר באתר SAVE A DATE. מדוע? ארגון חתונה עם SAVE A DATE יסייע לכם בתהליך החיפוש של אנשי המקצוע ויעניק לכם מגוון רחב של אפשרויות מחיר כאלה ואחרות.

 

כמה עולה להשכיר רכב פאר לחתונה?

אם אתם רוצים להתפנק ולהגיע ליום החתונה שלכם עם רכב פאר, חשוב שתכירו את המחירים בשוק. כמובן שתוכלו להיכנס לאתר SAVE A DATE וכחלק משלב ארגון החתונה שלכם, תוכלו להתרשם מאופציות רבות של השכרת רכבי פאר שונים. תזכרו שחל איסור לנסוע ללא ביטוח רכב, כך שצריך גם לרכוש ביטוח לאותה תקופת השכרה.

 

אפשרות ראשונה – השכרת גי'פ אאודי. סדרת הגיפים של אוודי ידועה בכל רחבי העולם (סדרת ה-Q). אם תבחרו את האפשרות הזו, תצטרכו לשלם באזור ה- 1,500 שקלים (כמובן כולל נהג, קישוטים לרכב, צילומים בתוך הרכב וכו').


אפשרות שנייה – השכרת רכב ספורט של יגואר. יגואר XF, אחד מרכבי הפרימיום של יגואר, עשוי להיות שלכם ביום החתונה. המחיר זהה למחיר של גי'פ האאודי – באזור ה- 1,500 שקלים (כמובן כולל נהג, קישוטים לרכב, צילומים בתוך הרכב וכו').


אפשרות שלישית – רכב הפאר של BMW – סדרה 6. מדובר ברכב שנראה מבחוץ כמו טנק ומבפנים ממש כמו חללית. המחיר שאותו תצטרכו לשלם בעבור רכב כזה יהיה 1,800 שקלים (כמובן כולל נהג, קישוטים לרכב, צילומים בתוך הרכב וכו').

ב.מ.וו


אפשרות רביעית – איך אפשר בלי מרצדס. מרצדס שתי דלתות מדגם E250, אלגנטית ספורט. אתם תבחרו להגיע עם הרכב הזה, תצטרכו להיפרד מסכום קטן יותר – 1,300 שקלים בממוצע (כמובן כולל נהג, קישוטים לרכב, צילומים בתוך הרכב וכו').


אפשרות חמישית ואחרונה – גי'פ של חברת האמר. את הגיפים של חברת האמר קשה מאוד לפספס בעיקר בגלל המראה החיצוני. אלו מכם שיזכו לשבת במושב האחורי, ירגישו שהם נוסעים בחללית ברחבי העיר. רכב עוצמתי, חזק ובעל מראה יוקרתי. המחיר של השכרת הרכב נע בין 1,400 שקלים ל-1,800 שקלים, תלוי בדגם (כמובן כולל נהג, קישוטים לרכב, צילומים בתוך הרכב וכו').

כמובן שתוכלו למצוא אפשרויות רבות אחרות, אך אלו הן חמשת האופציות המבוקשות ביותר בשוק הישראלי.

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
רכב משפחתי
רכבים חשמליים
איזה סוגי הטענות יש לרכב חשמלי ומה עדיף

בואו לא נהיה תמימים: בעקבות הגידול ברכישות רכבים חשמליים, לחברות שונות יש אינטרסים בכניסה לשוק ובמכירה של אביזרים נלווים כמו אפשרויות טעינה, כבלים וכו'. אז מה הם, הסוגים המדוברים, ואיזה

כלי כריבה לילדים
קורקינטים
איך להתאים קורקינט לילד – במה חשוב להתחשב

אחרי דילמות ואינסוף הפצרות מצד הבן שלכם, החלטתם לקנות לו קורקינט חדש? אין לכם מושג איך לבחור את האופציה הטובה ביותר ואתם מעט חוששים? עיינו במדריך שהכנו עבורכם ותוכלו לבחור

ידית
רכבים חשמליים
רכב חשמלי – עשה ואל תעשה

הרכב החשמלי – פתרון חדשני, חסכוני ואקולוגי שהפך לטרנד בשנים האחרונות. מה שהיה נראה חלום רחוק והפך היום לאמיתי וניתן לרכישה, הרכב החשמלי הופך לנגיש יותר ויותר לבתים רבים בישראל.

צריכים עצה מרופא ?