השלבים לעשות במהלך רכישת רכב

המכונית הישנה שלכם כבר עושה צרות, הגלגלים נשחקים, האמברקס כבר לא בולם את האוטו כמו שצריך, הריפוד קרוע ומאובק וכל שני וחמישי אתם במוסך בגלל בעיה אחרת בה. ובכן, כל אלו מהווים סימנים לכך שהגיע הזמן להחליף רכב. בין אם זה רכב חדש או רכב יד שניה או יותר, יש כמה דברים שתצטרכו להקפיד עליהם. במאמר זה ריכזנו עבורכם את השלבים לעשות במהלך רכישת רכב. – (כמה זמן לוקח למכור מכונית משומשת – ווינט).

העברת בעלות

אחד השלבים לעשות במהלך רכישת רכב שמתפקד גם בתור שלב חשוב ביותר הוא העברת הבעלות. העברת הבעלות היא אחריות של בעל הרכב הנוכחי, אמנם האינטרס הוא של שני הצדדים לביצוע הפעולה, ובדרך כלל העלות מתחלקת בין שניהם.

תהליך העברת הבעלות הוא זריז וקל, וידרוש מכם להגיע אל סניף דואר שקרוב ונוח לשני הצדדים. תוך מספר דקות ולאחר התשלום על אגרת העברת הבעלות, יתחברו המחשבים של סניף הדואר לאלו של רשות הרישוי, ויוכלו לבצע את ההעברה אחרי בדיקת הרקע של הרכב. (לכל הדרכים להעברת בעלות לרכב כנסו לכאן).

איש מציג רכב

 

ביטוח רכב

ביטוח רכב הוא חלק בלתי נפרד מהשלבים לעשות במהלך רכישת רכב. רכב ללא ביטוח רכב לא יכול לעלות על הכביש. כמובן שקיימים כל מיני סוגים של ביטוח רכב אותם תוכלו לעשות, מקיפים יותר ומקיפים פחות, אבל רכב ללא ביטוח הוא רכב שאסור לנהוג עליו.

השלבים לעשות במהלך רכישת רכב – רישיון רכב

רישיון רכב הוא רישיון אותו יש לחדש משנה לשנה על ידי מעבר טסט באחד ממכוני הרישוי המורשים לכך. הטסט השנתי מבטיח איכות נסיעה ובטיחות מיטבית של הרכב, ועל כן יש לשמור על הרכב במצב טוב ותקין למשך כל השנה. את רישיון הרכב יש לחדש בפער זמן מספיק לפני סוף הרישיון הנוכחי, על מנת שלא יקרה מצב של הגעה לטסט ללא רישיון בתוקף.

 

פרויקט הר הכסף

פרויקט הר הכסף הוא פרויקט המקודם על ידי אגף שוק ההון – ביטוח וחיסכון במשרד האוצר, המאפשר תהליך של איתור כספים אבודים. מה הכוונה במונח כספים אבודים? מספיק שעברתם מחברת ביטוח אחת לאחרת, החלפתם סוכן ביטוח, עברתם דירה ועוד – וכבר נפתחת האפשרות שכספים מסויימים שלכם נשארים אצל חברת הביטוח הקודמת שלכם.

חברות הביטוח לא עומדות לנדב לכם מידע על הכספים האלו מעצמן. מדובר על סכומים של מיליארדי שקלים ששייכים לציבור. פרויקט הר הכסף הוקם על מנת להרים את הכפפה ולאפשר תהליכי בדיקה עבור אותם כספים, והשבתם לבעליהם.

באתר https://silver-mountain.co.il תוכלו לקרוא עוד על פרויקט הר הכסף, לקבל מידע נוסף עבור תהליך איתור הכספים האבודים, מה הוא דורש מכם, כמה עולה לעשות את התהליך, תוך כמה זמן מתקבלות התוצאות ומידע על המשך ההליך מרגע קבלת התוצאות. בהצלחה!

מעוניינים להמשיך לקרוא מאמר נוסף בנושא – איך לקנות את המכונית הבאה שלך למעבר למאמר כנסו לפה.

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מחירי רכבים אוטונומיים לעומת טסלה מודל 3
סוגי רכבים
מחירי רכבים אוטונומיים לעומת טסלה מודל 3

את מכונית הטסלה כבר לא צריך להציג אחרי שהיא כבשה את העולם בסערה וגרמה לחובבי המכוניות להחסיר פעימה. המכונית שהחלה את דרכה אי שם בעמק הסיליקון, הצליחה לשנות את כל

מעבר דירה
הובלות
5 טיפים לבחירת מקום מקצועי לזיווד הרכב

אחרי שפע של כתבות על ביטוחים, טיפולים וגם סיוע משפטי, הגיע הזמן שנפרסם גם מאמר עבור בעלי המלאכה שהרכב שלהם הוא העסק שלהם. זיווד כעלי רכב להתבצע במוסך ואפילו בעיצוב

מד מהירות
בלוג רכב
מה הרכב הכי מהיר בעולם?

אם גם אתם, כמו אנשים רבים אחרים, אוהבים מהירות, ברור שאתם מתעניינים מידי פעם מה חדש בעולם הרכב. האמת היא שאנחנו חיים בעידן כזה שבו יש לא מעט חידושים בתחום

דולרים
מכירות ורכישות רכבים
מה עדיף – למכור את הרכב לפירוק או ביד2

יש לכם רכב והבנתם שזמנו איתכם תם. אחרי שעות של נסיעות וחוויות בזכות הרכב הגיע זמן להיפרד, יש המון סיבות למה אבל כנראה הגעתם להחלטה הנכונה לכם. השאלה היא מה

צריכים עצה מרופא ?