איך לקנות את המכונית הבאה שלך

מדי כמה שנים מומלץ וכדאי להחליף את המכונית. המכונית שאתם נוסעים בה היא אולי אהובה עליכם במיוחד ונקשרתם אליה באופן אישי, אבל חשוב לזכור שמכונית היא דבר מתבלה, שמאבדת מערכה מדי שנה ועם עליית הקילומטרז' שהיא צוברת. במעמד רכישת מכונית חדשה חשוב לשאול את כל השאלות ולוודא שאתם אכן עושים את הבחירה הנכונה. במדריך הבא נפרט על איך לקנות את המכונית הבאה שלך.

רכב כחול

אני רוצה, אני רוצה מכונית

מכונית היא אחד הדברים החשובים שאדם יכול להחזיק בהם. הצורך בניידות הולך וגדל ככל שאנחנו מתבגרים. אם בהתחלה יכלנו להסתדר עם אוטובוסים ומוניות, הרי שעם הקמת המשפחה ותחילת עבודה במקומות מרוחקים מהבית, מכונית היא דרך ההתניידות האידיאלית. עם מכונית פרטית אפשר לשלוט על זמני ההגעה ממקום למקום, לאפשר ספונטניות של לפני, תוך כדי או אחרי יום העבודה ובקיצור להיות אדון לעצמנו.

איך לקנות את המכונית הבאה שלך – סוגי מכוניות

איך לקנות את המכונית הבאה שלך? חשבו מה הצורך שלכם. בשוק קיימות מכוניות מיני, מכוניות משפחתיות, טנדרים ועוד המון סוגים. חשבו מה אתם באמת צריכים מהמכונית שלכם.

האם אתם מבצעים נסיעות ארוכות מדי יום, שמצריכות מכונית עם מנוע חזק יותר? או שאתם דווקא נוסעים נסיעות קצרות וכל מה שחשוב לכם זה שיהיו לה ארבעה גלגלים והגה?

האם יש לכם ילדים ואז המכונית צריכה להיות מרווחת יותר? או שאתם נוסעים עם עצמכם רוב הזמן ואז המכונית יכולה להיות קטנה יותר, ובהתאם חסכונית יותר?

איכות הסביבה חשובה לכם? בחרו מכונית שרמת הזיהום שלה נמוכה יחסית. ככל שתשאלו את עצמכם יותר שאלות לפני מעמד הרכישה, כך יהיה לכם קל יותר למצוא את התשובה לאיך לקנות את המוכנית הבאה שלך.

ביטוח רכב

אחד הדברים החשובים ביותר לביצוע אחרי קניית המכונית הוא ביטוח רכב. פוליסות של ביטוח רכב תוכלו לעשות אצל כל אחת מחברות הביטוח, אולם המחירים והיקף הביטוח יהיו שונים מחברה לחברה. כדאי להשוות בין הפוליסות המוצעות בין חברות הביטוח השונות, על מנת להשיג עבור המכונית שלכם את ביטוח הרכב המקיף והמשתלם ביותר.

הר הביטוח

ואם כבר בביטוח עסקינן, הכירו את מיזם הר הביטוח. באתר הר הביטוח קיימות אפשרויות רבות בנושא הביטוח, כמו איתור ביטוחים, השוואת פוליסות ביטוח בין חברות הביטוח, מחשבונים עבור ביטוח רכב, ביטוח דירה, ביטוח חיים וביטוח בריאות ועוד.

בכניסה לאתר ובהזנת מספר פרטים מזהים, תקבלו תוך שניות את כל פוליסות הביטוח הקיימות עבורכם. בנוסף, תוכלו להזין את סוג המכונית אותה בחרתם לרכוש ועוד פרטים נוספים מתוך המפרט שלה, ותקבלו בקלות את ההצעות המשתלמות ביותר לביטוחים מכל הסוגים ומכל חברות הביטוח.

סעו בזהירות ונתראה בהר הביטוח!

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מגרש
בלוג רכב
3 טיפים לבחירת סוחר רכב ללא מגרש

החלטתם למכור את הרכב? חושבים שאם תבחרו למכור אותו לסוחר רכבים משומשים העסקה תהיה משתלמת יותר? צודקים לחלוטין, אבל רק בתנאי שתבחרו נכון את סוחר הרכבים. ריכזנו כאן מספר טיפים

סמל רכב
סוגי רכבים
איסוזו דימקס – רכב העבודה האולטימטיבי

מחפש רכב עבודה עוצמתי אשר ישמש אותך למשך שנים ארוכות? אנו גאים להציג לכם את איסוזו דימקס – רכב העבודה האולטימטיבי. מחפש לרכוש רכב עבודה? יש לנו את הרכב בשבילך

צריכים עצה מרופא ?