האם כדאי לעשות ביטוח למנוף שלכם

מנוף הוא כלי המיועד להובלת חפצים כבדים ממקום למקום, והשימוש בו רב.

לא רק חברות בנייה גדולות זקוקות לשימוש בו, אלא גם האזרח הפשוט שעובר דירה וצריך להעביר ציוד רב.

בעלי מנופים שואלים עצמם האם צריך לעשות ביטוח למנוף. התשובות במאמר.

 

למה להשתמש במנוף?

השימוש במנוף הוא הכרחי במקרים רבים.

מנוף משמש לאלו שעוברים דירה ומעבירים ציוד רב, לאלו שנתקעו עם המשאית שלהם, ולאלו שרוצים להעביר מבנים כבדים ממקום למקום. מנופי גואטה יכולים לספק את כל שירותי המנופים שתרצו בצורה מקצועית.

 

אזורי תעשייה ובנייה

אזורי תעשייה ובנייה אינם יכולים להתקדם בעבודתם ללא מנוף. בין אם מדובר בהעברת מבנים, בעבודה מהגובה או בהעברת ציוד רב, מדובר בחיי אדם ובכסף רב. בפרויקטים עליהם עמלים אנשי העבודה (קבלנים, חשמלאים וכו') חשוב מאוד לשמור על בטיחות יתר ועל מקדמי זהירות, וביטוח הוא חלק מהם.

 

למה לעשות ביטוח?

הצורך בביטוח הוא חשוב מאוד, ולו מספר סיבות. תחילה, למנוף יש תקלות רבות וחברות מסודרות יכולות לסייע במציאת התקלה. שנית, למנוף יש צורך בתחזוקה שוטפת, וגם כאן חוסר תשומת לב יכולה להוביל לתקלות במנוף, להשבתתו, ובמקרה הגרוע לסיכון חיי אדם.

שלישית, אזרחים ואתרי בנייה מחפשים מנופים עם ביטוח. כך גם אם יקרה משהו לציוד שלהם, הם מכוסים.

 

יקר אבל חשוב

ביטוח מנופים הוא לא דבר זול, אך קריטי. בין אם הפגיעה הפוטנציאלית היא פגיעה בצד ג' או במנוף שלכם, זה משתלם. העלות ללא ביטוח יכולה להגיע לעשרות אלפי שקלים, ואתם בטח שלא רוצים לקחת אחריות על חפצים של אחרים. בנוסף, כך קבלנים, יזמים, שיפוצניקים וגם בעל המנוף יוכלו להיות רגועים.

 

מה מכסה הביטוח?

ביטח יכול לכסות תאונות אישיות, אסונות טבע, כיסוי על פגיעה בצד ג' ובחפציו, כיסוי מפני גניבות ושריפות, כיסוי לציוד הבנייה באתרים, ועוד.

בגלל האחריות הרבה של הסוכנויות המספקות ביטוח למנופים, ובגלל החשיבות הרבה בעשיית ביטוח, הביקוש לכך הוא רב, אך ההיצע מועט יחסית ויקר.

 

האם כדאי לקחת סיכון?

לא חייב אמנם לעשות ביטוח למנוף, אך הוא חשוב במידת החובה לעשותו.

בעלי מנופים מבצעים עבודות רבות באתרי בנייה ועם ציוד אישי רב, ולא יכולים לקחת סיכון בהקשר זה. תביעה של אתר הבנייה או של האזרח יכולים להכניס את בעל המנוף לצרות רבות, ומזל שיש אפשרות למנוע זאת מראש.

 

לסיכום – תעשו ביטוח

המאמר עסק בשימוש הרב במנופים ובחובת הביטוח. אמנם אין חובה בחוק, אך מומלץ לכל בעל מנוף לעשות ביטוח. במאמר מצוין אמנם שהמחיר עלול להיות לא זול, אך יכול לחסוך המון בעתיד. כמו כן, הביטוח נותן שקט נפשי לבעלי המנופים גם במקרה של תקלה במנוף שלהם, וגם במקרה של פגיעה באחר, ולכן החשיבות שלו רבה.

 

שש מנופים

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
בלוג רכב
מה העלות של עמדת טעינה לרכב חשמלי?

יותר ויותר אנשים מבינים כיום כי רכישת רכב חשמלי יכולה להיות חסכונית הרבה יותר לטווח הארוך, מבחינה כלכלית. וכמובן שניתן ליהנות מיתרונות רבים ואחרים כמו שמירה על הסביבה. במאמר הבא

גבר מרים ארגזים
שליחויות
הכל על שליחויות במהלך הקורונה

נגיף הקורונה הגיע למדינת ישראל לפני כארבעה שבועות, ומאז זורע פחד ואימה אצל רבים מהתושבים. גם מי שהיה בתחילת התהליך הזה ספקן וציני, מוצא את עצמו היום בהבנה מוחלטת שהעניין

כלי כריבה לילדים
קורקינטים
איך להתאים קורקינט לילד – במה חשוב להתחשב

אחרי דילמות ואינסוף הפצרות מצד הבן שלכם, החלטתם לקנות לו קורקינט חדש? אין לכם מושג איך לבחור את האופציה הטובה ביותר ואתם מעט חוששים? עיינו במדריך שהכנו עבורכם ותוכלו לבחור

רכב פאר
בלוג רכב
כך תכין את הרכב לטסט

כל רכב בישראל חייב לעבור טסט שנתי, ולכן חשוב לבצע הכנה מדויקת. להלן המדריך המלא להכנת הרכב לקראת הטסט המתקרב. עתיד להעביר את הרכב טסט? זה מה שעלייך לעשות ע"פ

צריכים עצה מרופא ?