איך מטפלים בלימוזינה לפני חתונה?

בעבר שירותי לימוזינה נועדו לעשירון העליון, למוסדות או לארגונים גדולים שנתנו שירותי הסעה לאנשים חשובים, אמנים גדולים, או אורחים מיוחדים מחו"ל. כיום, נגיש שירות זה לכולם, ועקב התחרות הרבה הקיימת בשוק, ניתן גם להשיגו במחירים אטרקטיביים.

 

שירות לימוזינה לחתונה

חברות מקצועיות של לימוזינה לחתונה, מציעות חבילת שירותים כוללת, הלקוחות מקבלים ייעוץ, ומורכבת עבורם חבילה של שירותים, המותאמים להם אישית. מחיר השירותים נקבע על פי מאפיינים, כגון: שימוש בנהג מהחברה, כמה אנשים נוסעים בלימוזינה, המרחק של  הנסיעה לאירוע וכן כל השירותים הנוספים, על פי רצונו של הלקוח. קיימות גם חברות השכרה שניתן לשכור מהן את הלימוזינה ללא נהג, ואחד החברים יכול לעשות במקומו, ולהסיע את הזוג הצעיר.

 

סקר שוק

כדאי לערוך סקר שוק, בטרם מחליטים מאיזו חברה לשכור את הלימוזינה. מומלץ לבחור בחברה המציעה לימוזינות חדשות, מפוארות, עם מושבי עור מפנקים, מושבים נוחים, מכשור אלקטרוני חדיש, בר משקאות אלכוהולים ופינוקים נוספים. חשוב לעיין בתמונות הגלריה באתרי החברות השונים, ובשיחת טלפון, לוודא שהלימוזינה שראיתם בתמונה היא זו שגם תגיע. חשוב לוודא, שהלימוזינה ממוזגת, לבדוק מהי שנת ייצור הרכב, והצבע שלה, ובמקרה וקיים חשש, ניתן גם להגיע לחברה עצמה, ולבדוק את הלימוזינה על פי מראה עיניים.

 

מחיר השכרת הלימוזינה

מחיר השכרת לימוזינה משתנה בין חברה לחברה על פי סוג הרכב, לכמה זמן אתם זקוקים ללימוזינה, אורך הנסיעה, מספר הנוסעים שצריך לאסוף ולהחזיר, וכמובן עם או בלי נהג. כדאי לברר על חבילות להשכרה, מה הן כוללות, ולהשוות אותן בין החברות השונות. ניתן לערוך השוואת מחירים, גם באמצעות האינטרנט באתרי החברות, או באמצעות אינדקס העסקים.

 

טיפולים ללימוזינה לפני חתונה

לפני החתונה, על הלימוזינה לעבור מספר טיפולים, כדי שתגיע ליום המיוחל מושלמת:

  • ניקיון יסודי – יש צורך למרק את הלימוזינה, מבפנים ומבחוץ, כדי שתהיה יפה ונוצצת. חשוב למרק את החלונות, המושבים והידיות.
  • ניקוי חרקים מהפגוש – יש צורך לנקות את כל החרקים מהפגוש, בעזרת שפשוף עדין, של נייר ריחני למייבש, כדי שלא ייווצרו שריטות.
  • הדשבורד – במקרה והדשבורד איננו מבריק, ניתן להתיז עליו מעט שמן זית, ולנגב אותו בתנועות סיבוב עדינות, כדי להגיע למראה מבריק. ניתן גם להוסיף מספר טיפות של שמן ארומטי, שנותן ריח נעים בכל הלימוזינה.
  • חישוקי הלימוזינה – את החישוקים, מומלץ לנקות בעזרת מים, עם מעט חומץ ו- 2 כפות של אבקת סודה לשתייה.
  • השטיחונים – ניקוי השטיחונים בעזרת התזה של נוזל כביסה, נוזל מסיר כתמים או ספריי מסיר כתמים, והכנסתם למכונת הכביסה.

 

לסכום

לפני החתונה, חשוב לעבור על כל הלימוזינה, ולטפל בה באופן יסודי. ניקיון כללי, ניקוי של החרקים מהפגוש, ניקוי הדשבורד כדי שיראה מבריק, ניקוי של חישוקי הלימוזינה, למראה נוצץ, ושטיפה יסודית של השטיחונים.

 

כלי רכב

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
חוקים
דין ומשפט בתחום התעבורה
באילו מקרים נצטרך עורך דין תעבורה?

 מערך התחבורה בישראל סובל במשך שנים ארוכות מהזנחה והיעדר תקציבים. כתוצאה מכך, מהירות הנסיעה בכבישים היא איטית במיוחד, והזמן בו הישראלים מבלים בכל יום בנסיעה בדרך אל העבודה וחזרה הביתה

ידית הטענה
בלוג רכב
איך בוחרים רכב חשמלי?

בחירה ברכב חשמלי היא לא עניין של מה בכך. אם יצא לכם לבחור בשנים האחרונות רכב "רגיל", אתם וודאי יודעים שמדובר בעניין שמצריך מכם בירור מעמיק בנושא. בגלל שהרכבים החשמליים

בלוג רכב
מה העלות של עמדת טעינה לרכב חשמלי?

יותר ויותר אנשים מבינים כיום כי רכישת רכב חשמלי יכולה להיות חסכונית הרבה יותר לטווח הארוך, מבחינה כלכלית. וכמובן שניתן ליהנות מיתרונות רבים ואחרים כמו שמירה על הסביבה. במאמר הבא

נסיעת מבחן
הכנות לנסיעה
4 דברים שחובה לבדוק ברכב לפני נסיעה

לפני שהרכב שלכם עולה על הכביש, לפני שאתם שמים משקפי שמש ולוחצים על דוושת הגז, יש מספר דברים שאתם פשוט חייבים לבדוק. שימוש לא נכון ברכב הפרטי הוא נפוץ בישראל,

צריכים עצה מרופא ?