מה העלות של עמדת טעינה לרכב חשמלי?

יותר ויותר אנשים מבינים כיום כי רכישת רכב חשמלי יכולה להיות חסכונית הרבה יותר לטווח הארוך, מבחינה כלכלית. וכמובן שניתן ליהנות מיתרונות רבים ואחרים כמו שמירה על הסביבה. במאמר הבא נסביר מהי העלות של התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי.

אם ברצונכם לרכוש רכב חשמלי בקרוב – המאמר הבא בדיוק בשבילכם. במידה ותרכשו רכב חשמלי, כנראה שתצטרכו להתקין עמדת טעינה ביתית, על מנת להטעין את רכבכם לנסיעה הבאה. כמה זה עולה? אילו אפשרויות יש? כל התשובות כאן במאמר.

 

איזה אפשרויות יש בכל הנוגע לעמדות טעינה חשמליות?

העלות של עמדת טעינה לרכב חשמלי (EV) עשויה להשתנות מאוד בהתאם למספר גורמים, כגון סוג המטען, עלות ההתקנה וכל שדרוגי החשמל הנדרשים. ישנם שלושה סוגים עיקריים של עמדת טעינה לרכב חשמלי מחיר, וניתן לחלק אותם לפי רמה 1, רמה 2 ורמה 3.

עמדות טעינה ברמה 1 משתמשות בשקע ביתי סטנדרטי של 120 וולט והן האופציה המשתלמת ביותר, עם מחירים הנעים בין 500 ל – 800 שקלים. עם זאת, הם גם האיטיים ביותר, ולוקחים עד 20 שעות לטעינה מלאה של הרכב חשמלי.

עמדות טעינה ברמה 2 משתמשות בשקע 240 וולט והן האופציה הפופולרית ביותר בקרב בעלי רכבים חשמליים. העלות של מטען ברמה 2 נעה בין 800 ל – 1,500 שקלים כאשר עלויות ההתקנה נעות בין 1,000 ל – 2,000 שקלים. עמדות טעינה ברמה 2 מהירות יותר ממטענים ברמה 1, ולוקח רק כמה שעות לטעון את הרכב החשמלי. חלק מיצרניות הרכב מציעות מטענים ברמה 2 כציוד סטנדרטי עם רכבי החשמל שלהם או כשדרוג אופציונלי.

עמדות טעינה ברמה 3, הידועות גם כמטענים מהירים DC, הן האופציה המהירה והיקרה ביותר. מטענים אלה יכולים להטעין EV במלואו תוך 30 דקות עד שעה בלבד. העלות של מטען ברמה 3 יכולה לנוע בין 20,000 ל – 35,000 שקלים, כאשר עלויות ההתקנה נעות בין 6,000 ל – 15,000 שקלים.

פתח הטענה

נקודות נוספות

בנוסף לעלות המטען, ישנן הוצאות נוספות שיש לקחת בחשבון בעת ​​התקנת עמדת טעינה לרכב. אם הבית שלך עדיין לא מצויד בשקע 240 וולט, ייתכן שיהיה עליך להתקין אחד, מה שיכול להוסיף לעלות הפרויקט. אם מערכת החשמל בביתכם מיושנת, ייתכן שתצטרכו לשדרג את לוח השירות שלכם, דבר שיכול להיות הוצאה לא מבוטלת.

עלות העבודה היא גורם נוסף שיש לקחת בחשבון בעת ​​התקנת עמדת טעינה לרכב החשמלי. אם אתה שוכר חשמלאי כדי להתקין את עמדת הטעינה, אתה יכול לצפות לשלם בין 150 – 300 שקלים לשעה. התקנה מלאה עשויה להימשך מספר שעות, כך שעלות העבודה יכולה להצטבר במהירות.

ישנם גם תמריצים זמינים כדי לסייע בקיזוז העלות של התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי. חברות שירות רבות מציעות הנחות ונקודות מס כדי לעודד את לקוחותיהן להתקין עמדות טעינה ביתיות.

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מתי נצטרך להחליף מצבר לקטנוע
קורקינטים
מתי נצטרך להחליף מצבר לקטנוע?

המצבר הוא למעשה מקור הכוח של הקטנוע שלנו ובלעדיו, לא נוכל להשתמש בכלי הרכב על מנת לנוע ממקום למקום. כמה זמן הוא מחזיק, איך יודעים שהגיע הזמן להחליף אותו וכמה

דולרים
בלוג רכב
מימון לרכב

רוב האוכלוסייה צריך לקחת הלוואה לרכישת הרכב שלו. זו ההלוואה השכיחה ביותר מכיוון שרכב הוא דבר בסיסי היום והוא היכולת שלנו להתנייד לעבודה, לטייל, להסיע את החוגים לילדים ובטח לנסוע

סוללות בשוק
רכב
4 סוגי המצברים הכי נפוצים בשוק

את החלקים ברכב ניתן לחלק לשני סוגים. החלק הראשון אלו חלקים שיכולים להיות תקולים לזמן מסוים, אבל הרכב ימשיך לנסוע עד שנתקן אותם עוד עד שהמצב יחמיר. סוג הרכיבים השני

שימור ותיקון רכבים
האם צריך לקחת רכב חדש לבדיקת מוסך?

רכשתם בשעה טובה רכב חדש? הגיע הזמן להעביר אותו בדיקה אובייקטיבית, וזאת על מנת לעלות על ליקויים – אשר הם נפוצים מאוד, גם במידה ורכשתם רכב חדש. להלן כל הפרטים.

צריכים עצה מרופא ?