איך בוחרים רכב חשמלי?

בחירה ברכב חשמלי היא לא עניין של מה בכך. אם יצא לכם לבחור בשנים האחרונות רכב "רגיל", אתם וודאי יודעים שמדובר בעניין שמצריך מכם בירור מעמיק בנושא. בגלל שהרכבים החשמליים הם חדשים יחסית בישראל, יצאנו לבדוק מהי הדרך הנכונה לבחור את הרכב החשמלי המתאים ביותר עבור כל אחד וחזרנו עם מדריך ממוקד שיעשה לכם סדר. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים.

 

איך הגענו אל הבחירה הנכונה?

רגע לפני שנציג בפניכם את הדרך הנכונה לבחירה של רכב חשמלי, אנו רוצים לציין בפניכם את האנשים שסייעו לנו לכתוב את המדריך הנוכחי. כדי שנוכל לציין בפניכם את השלבים, היינו צריכים לפנות אל מי שכבר ביצעו אותם בעבר ויצאו מרוצים. כלומר, פנינו אל בעלי רכבים חשמליים ושאלנו אותם – מה עברתם עד שהגעתם אל הרכב החשמלי שמתאים לכם כמו כפפה ליד? קיבלנו מעל ל – 40 תגובות וקראנו אותן בעיון. לאחר מכן, התחלנו לכתוב את המדריך הנוכחי שהורכב מהמידע שהתקבל בהן. זו ההזדמנות להודות לכל מי שהגיב. שכן, בזכותו, מדריך זה רואה אור והוא צפוי להביא למודעות חשובה בנושא.

 

איך בוחרים רכב חשמלי? שלב מספר 1

בשלב הראשון אתם צריכים להסתכל על רשימה של רכבים חשמליים מומלצים שנכתבה על ידי גורמים מוסמכים. יש לא מעט אתרים שעוסקים בתחום הרכבים החשמליים שיציגו בפניכם את הרשימה העדכנית ביותר. מדובר בשלב ראשוני בלבד. כך שאתם לא צריכים לבחור כעת את הרכב הרשמי, אלא רק לשים עין ולבדוק את הפרטים הבאים:

  • עיצוב
  • נוחות
  • מהירות הטענה

 

איך בוחרים רכב חשמלי? שלב מספר 2

בשלב השני אתם צריכים לבחור 3 – 4 רכבים שעונים על הפרטים שצוינו לעיל. כלומר, אלו צריכים להיות רכבים שמתאימים לכם מהבחינות השונות לפרטי פרטים. כלומר, על הרכב לענות על הקריטריונים הבאים:

  • עיצוב חיצוני של הרכב שמתאים לטעמכם
  • העיצוב הפנימי נוח לכם ומרווח בהתאם לצרכים שלכם
  • הרכב נטען במהירות מספקת שתאפשר לכם להחנות אותו לזמן מה ולקבל רכב טעון במלואו

 

איך בוחרים רכב חשמלי? שלב מספר 3

בשלב השלישי אתם צפויים למצוא את עצמכם עומדים אל מול 2 רכבים שונים שעונים על הקריטריונים שצוינו לעיל. זה הזמן שלכם להגיע אל היבואן ולבקש לבצע נסיעת ניסיון. כך בעצם תוכלו לחוות את הרכב ולבדוק שהוא אכן עונה לכל הקריטריונים שצוינו לעיל. אם אתם מתלבטים לגבי אחד מהרכבים, תדעו שפנייה אל גורמים מוסמכים או גולשים ברשת עשויה לסייע לכם.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך בוחרים רכב חשמלי. כעת, כשיש בידיכם את כל הפרטים, נותר לכם רק לצאת לדרך ולבחור את הרכב המתאים לכם ביותר. נאחל לכם שתהיה בחירה נכונה ומדויקת. נתראה על הכביש!

רכב משפחתי

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
קלנועית מתקפלת
בלוג רכב
3 יתרונות של קלנועית מתקפלת

קלנועית מתקפלת היא הדבר הגדול הבא בישראל 2021. היכולת שלה להתקפל באופן פרקטי ונוח מעניקה לה יתרונות רבים לעומת קלנועיות שאינן מתקפלות. במאמר זה נפרט- 3 יתרונות מרכזיים של קלנועית

רכב משפחתי
רכבים חשמליים
איזה סוגי הטענות יש לרכב חשמלי ומה עדיף

בואו לא נהיה תמימים: בעקבות הגידול ברכישות רכבים חשמליים, לחברות שונות יש אינטרסים בכניסה לשוק ובמכירה של אביזרים נלווים כמו אפשרויות טעינה, כבלים וכו'. אז מה הם, הסוגים המדוברים, ואיזה

דלקן ראשית
כללי
למה מחירי הדלק משתנים?

בדומה לכמעט כל מוצר אשר נמכר על המדף, המחירים של הדלק עשויים להשתנות ואכן משתנים כל הזמן. ובכן, לא כל הזמן אולי, אבל אנחנו בהחלט עדים לשינויים בתעריפי התדלוק של

רכב מנהלים
בלוג רכב
יתרונות חשובים לציפוי ננו

את טיפולי הפוליש – ווקס המסורתיים כולנו מכירים. טיפולים פשוטים יחסית, המעניקים ברק והגנה לרכב למשך מספר חודשים. עם זאת, כיום רבים כבר יודעים כי ציפוי הווקס אינו מספיק ומוסיפים

צריכים עצה מרופא ?