באילו מקרים כדאי לקחת את הרכב לטיפול פחחות

היום הרכב שלנו הוא בית שני. כמעט לכל ישראלי יש לפחות רכב אחד, ורובנו מבלים בו שעות ארוכות בחסות הפקקים.

לכן, חשוב לנו מאוד כיצד הרכב שלנו נראה, כמו שחשוב לנו כיצד הבית שלנו נראה, מבפנים וגם מבחוץ.

וכל שריטה ודפיקה ברכב מלחיצה רבים מאתנו, ואנו רצים לטפל בה מיד.

אך באילו מקרים נוספים כדי לקחת את הרכב לטיפול פחחות?

 

הקדמה קצרה לפני שנתחיל

לפני שנפרט על המקרים בהם כדאי לגשת למוסך הקרוב לביתכם, נסביר מזה בכלל פחחות רכב. פחח, הוא אדם שיוצר ומתקן עצמים מפח. פחחות רכב מתייחסת לתיקון רכבים שהחלק החיצוני שלהם, העשוי מפח, נפגע משריטה, פגיעה או כל נזק אחר. עבודת הפחחות יכולה להישמע בעלת ערך אסתטי בלבד, אך לא כך הדבר, ועל כל הסיבות לקחת את הרכב לטיפול פחחות נפרט כעת.

 

רכב שעבר תאונה

כל רכב שעבר תאונה, קלה או קשה, ראוי שייקח את רכבו לטיפול פחחות באופן מידי. מעבר לכך שיסדרו את מראה הרכב ויתקנו את המקומות בהם נשרט או נמעך, הדבר קריטי גם לביטחונכם האישי. בסופו של דבר, השכבה החיצונית של הרכב נועדה לשמור עליכם מפגיעות חיצונית, כך שגם אם הפעם הפגיעה הייתה קלה ויש נזק מזערי, כדאי לתקן כדי שפעם הבאה, שחס וחלילה לא תבוא, הרכב שוב יוכל להגן על עליכם.

 

רכב לפני מכירה

במידה ואתם מעוניינים למכור את רכבכם, מומלץ להגיע למוסך פחחות לבצע טיפול קוסמטי בעיקר לרכבכם. לתקן כל שריטה או שקע שיש ברכב על מנת להעלות את שוויו ולתת לקונה הבא תחושת ביטחון שהרכב שבידו נראה טוב.

 

רכב עם שריטה

לכל אחד מאתנו זה קרה או יקרה בעתיד, אלא אם כן אתם ברי מזל במיוחד, הרכב שלכם כנראה הולך להישרט. זה יכול לקרות בחנייה, בדרך עם עצים או בדרך פלא שלעולם לא תבינו. כדי לתקן שריטות ברכב ולהחזיר לרכב שלכם את המראה החלק והנקי שהיה לו, צריך לקחת את הרכב לטיפול פחחות.

 

רכב לפני צביעה

במידה ואתם מעוניינים לבצע צביעה מחודשת לרכב שלכם, גם במקרה הזה מומלץ לעשות טיפול פחחות לפני הצביעה. מדוע? על מנת שהצבע יהיה אחיד בכל הרכב. במידה וישנם חלקים ברכב שהם שרוטים או שקועים מעט, ישנה סכנה שהצבע לא יצא אחיד והחידוש לא יהיה מוצלח. שימו לב כי לא כל מוסך שמתמחה בצביעת רכב, מתמחה גם בפחחות לרכב, ולכן כדאי לבדוק זאת לפני שמתחילים את הטיפול.

 

אל תוותרו על זה

אז כן, אמנם פחחות לרכב לפעמים יכולה להישמע כמו טיפול קוסמטי לחלוטין שאפשר לחיות בלעדיו, אך לא כך הדבר. אל תוותרו על טיפולי הפחחות שמעבר ליופי, גם יכולים להציל חיים.

מוסך

 

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
רכב בטיפול
שימור ותיקון רכבים
מוסך נייד עדיף על פני מוסך רגיל

הימים שבהם הייתם צריכים לפנות למוסך רגיל כבר תמו, וזאת בשל העדיפות לקבלת שירות דרך מוסך נייד. מהם היתרונות ומדוע מדובר בבשורה של ממש בעבור ענף הרכב? על כך ועוד

מוסך ראשית
בלוג רכב
3 טיפולים שחובה לעשות ברכב בכל שנה

בכל הנוגע לטיפולים ברכב, חשוב להכיר אלו סוגי טיפולים חובה לעשות ברכב בכל שנה. אנשים רבים לא בטוחים אלו טיפולים יש לעשות לרכב כל שנה וחוסר הוודאות עלול להיות מבלבל

רכב משפחתי
בלוג רכב
3 טיפים לניהול צי רכב

חלק ניכר מהחברות הגדולות והבינוניות במשק מחזיקות ציי רכב ברשותן, ניהול צי רכב הוא משימה לא פשוטה הכוללת משתנים רבים אליהם יש לשים, כדי לעשות זאת בצורה הטובה והחסכונית ביותר

צריכים עצה מרופא ?