מעבר מרכב לקורקינט חשמלי

אין אחד בישראל שלא יוצא לו לעמוד בפקקים, פתאום חולף לידו קורקינט חשמלי, שלא עומד כלל בפקקים, לא משלם טסט, לא משלם ביטוח ועוד המון יתרונות.

ובטח שחולפת לכל אחד מאותם אלו שעומדים בפקק לעשות את המעבר לקורקינט חשמלי, אבל האם באמת זה כדאי ומומלץ ? האם באמת יש בזה המון יתרונות או שזה מלווה בחסרונות רבים ?

בימים האחרונים אנו עדים להמון תלונות של הולכי רגל ונהגים בכביש, על כך שהם חוששים לפגוע (או במקרה של הולכי הרגל, גם להיפגע) באחד מאותם קורקינטים חשמליים, והאכיפה אל מול רוכבי הקורקינטים והאופניים החשמליים רק גוברת.

שני אנשים על קורקינט

לעזוב את הרכב לטובת קורקינט חשמלי – יתרונות וחסרונות

ברגע שאנו עומדים בפקק כל אחד רוכב אופניים או קורקינט שעובר לידנו בקלות גורם לנו לקנא, ולהחליט לעזוב את הרכב.

אז האם באמת המעבר הזה מרכב לקורקינט חשמלי הוא כל כך ורוד ? קבלו את רשימת היתרונות שתעזור לכם לקבל את ההחלטה.

מעבר לקורקינט חשמלי  – יתרונות :

עלויות כספיות :

שרוצים להציג משהו תמיד באור חיובי, הדבר הראשון הוא החיסכון הכלכלי העצום שיש בקורקינט חשמלי אל מול הרכב.

העלות של קורקינט חשמלי גם המשוכלל והחזק ביותר עומדת על אלפי שקלים בודדים (שלא לדבר על קורקינט חשמלי יד שנייה, שהעלות שלו יורדת מרף האלף שקלים בהרבה מאוד מקרים).

וכשאנו מדברים על אחזקת רכב, רק הביטוח והטסט השנתי אותו אנו נאלצים לשלם מידי שנה עובר בעלות שלו את העלות של הקורקינט.

אם נוסיף לכל העלויות הבסיסיות האלו עלויות נוספות, כמו עלויות של טיפולים שנתיים, החלפת צמיגים ובלאי, כל אלו גורמים לקורקינט החשמלי להיות כלי תחבורה חינמי אל מול הרכב.

ידידותי לסביבה :

צריכת החשמל של הקורקינט ביחס לשריפת הדלק של הרכב היא כל כך גדולה בממדיה עד שלא ניתן לתאר אותה כמעט במילים.

קורקינט חשמלי לא פולט עשן כלל, הוא לא מצריך שימוש בדלק, ייצורו של הקורקינט ביחס לרכב כמעט ואינו מצריך משאבים מזהמים.

לא פלא שלמרות כל ההגבלות והאכיפה על הקורקינט החשמליים, עדיין אנו רואים הרבה מאוד גורמים שמעודדים דווקא מעבר מרכב לקורקינט חשמלי, וזאת בזכות היתרונות שלו לשמירה על הסביבה.

טכנולוגיה מתקדמת :

אם בעבר רוב הקורקינטים החשמליים היו מונעים על סוללות שלא מספיק חזקות, היום הטכנולוגיה המתקדמת מביאה קורקינטים עוצמתיים במיוחד, שהסוללה מספיקה להגיע למרחקים ארוכים במיוחד וזאת תוך שמירה על מהירות תקן (נכון להיום מהירות התקן היא 25 קמ"ש).

אז אם חשבתם לרגע שהקורקינט לא יוכל לקחת אתכם לכל מקום אליו אתם חפצים להגיע, תחשבו שוב כי מדובר על כלי תחבורה עם טווח נסיעה ארוך במיוחד.

מעבר לקורקינט חשמלי – חסרונות :

נכון שעד עכשיו הכל נראה מושלם וכבר שמתם שלט "למכירה" על הרכב שלכם, אבל רגע לפני שאתם עושים העברת בעלות, שימו לב שלא הכל מושלם ויש קצת חסרונות.

בטיחות :

החוק מחייב כל רוכב קורקינט חשמלי לחבוש קסדה בזמן הנסיעה, אבל קסדה זה לא הכל ופגיעה במהירות גבוה עלולה לגרום נזקים קשים.

לכן חובה להיות ערניים תמיד בזמן הרכיבה ולשים לב לא לפגוע ולא להיפגע.

נתיבי נסיעה :

למרות המאמצים הרבים של הרשויות לסלול כמה שיותר שבילי נסיעה לאופניים וקורקינטים, עדיין אין מספיק נתיבים כאלו ואז נאלצים לרכב על הכביש.

הכביש לא תמיד סימפטי ולכן נסיעה בכביש עלולה להיות מסוכנת, ושוב חוזרים לנושא הבטיחות.

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
העמסה
בלוג רכב
איך מחליפים גלגל ברכב תפעולי?

מה הוא רכב תפעולי? חלקנו עדיין מכירים רכב תפעולי בשמו הנפוץ והמקורי, רכב גולף. רכב תפעולי הינו רכב אשר עובד על חשמל, אינו מצריך רישיון מיוחד על מנת לנהוג עליו.

רכב יקר
השכרת רכבים
השכרת רכבי יוקרה לטווח ארוך או קצר

מתי בפעם האחרונה הגשמתם חלום? כעת יש לכם את ההזדמנות. באמצעות השכרה של רכבי יוקרה מחברה מובילה בתחומה תוכלו לקבל חוויה בלתי נשכחת, בעלות כספית אטרקטיבית. כל הפרטים אודות השירות

מטבעות
מכירות ורכישות רכבים
איך לרכוש רכב יוקרה מבלי לשבור את הכיס

רכב יוקרה, אמין, איכותי, יפהפה וכזה שיספק לנו הנאה בלתי נגמרת, נתפס כחלום לא מושג עבור רובנו. נתפס ככזה – אך חשוב מאוד לדעת – החלום יכול להפוך למציאות! החלום

בלוג רכב
מה העלות של עמדת טעינה לרכב חשמלי?

יותר ויותר אנשים מבינים כיום כי רכישת רכב חשמלי יכולה להיות חסכונית הרבה יותר לטווח הארוך, מבחינה כלכלית. וכמובן שניתן ליהנות מיתרונות רבים ואחרים כמו שמירה על הסביבה. במאמר הבא

צריכים עצה מרופא ?