השטן נמצא בפרטים הקטנים: מה חשוב לזכור כשטסים לחו"ל?

זה לא סוד שהתארגנות לקראת טיסה לחו"ל עשויה לגרום לסטרס שמוביל לשכחה של הדברים החשובים ביותר שיכולים להרוס את החופשה שלכם ברגע אחד. מאמר זה יתמקד במטלות הבסיסיות, שעליכם לבצע בשלבים מוקדמים, כדי שתהיו בטוחים שהגעתם לשדה מבלי לשכוח דבר. הישארו כאן אתנו ותהיו רגועים לאורך כל הדרך.

 

לבדוק את תוקף ונראות הדרכון

סביר להניח שכתבתם כבר עשרות תזכורות במכשיר הנייד ועל גבי פתקים קטנים שמטרתן להזכיר את לקיחת הדרכון טרם היציאה לשדה התעופה. שכן, זה ידוע, מדובר בפריט החשוב ביותר שרבים מאתנו שוכחים לקחת בעקבות ריבוי משימות. אנחנו כאן כדי להזכיר לכם שיש דברים נוספים שתצטרכו לשים לב אליהם בכל הנוגע לדרכון שלכם.

מדובר בתור התחלה בתוקף שלו, משום שיש מדינות מסוימות שמבקשות להגיע עם דרכון בתוקף לחצי שנה. בירור זה יחסוך מכם עוגמת נפש בעת הנחיתה ביעד ויאפשר להיכנס לשדה התעופה בקלות. לצד זאת, עליכם לבדוק שהדרכון אינו קרוע או פגום, משום שתרחיש שכזה עשוי להשאיר אתכם בשדה התעופה הישראלי.

לבדוק את תוקף ונראות הדרכון

להזמין מונית מחברה מוכרת ומומלצת

תהיו חכמים ואל תשאירו את הזמנת המונית לשדה ברגע האחרון, משום שאתם עשויים לגלות שיש עומס או שאלה לא יוכלו לקחת אתכם לשדה מסיבה אחרת. נמליץ לבדוק כבר עכשיו פרטים על חברת מונית לנתבג שנחשבת לטובה ביותר. כך תוכלו לצאת לשדה התעופה בשקט נפשי, משום שתדעו שיש נהג מסוים שמתכנן להגיע אליכם בתאריך ובשעה שנקבעה מולו מראש.

 

לבדוק את התאריך ושעת ההמראה

יש לא מעט נוסעים שפספסו את הטיסה שלהם בגלל שהם לא עקבו אחר השינויים שבוצעו מצד חברת התעופה. נמליץ לכם לבדוק כשבוע מראש את תאריך ושעת ההמראה. כך תוכלו לגלות אם בוצע שינוי כלשהו ברגע האחרון ולהתאים את עצמכם לתאריך העדכני. מומלץ לחזור על הפעולה כ – 24 שעות לפני ההמראה ולבצע באותה הזדמנות צ'ק אין שיחסוך לכם זמן המתנה בשדה התעופה.

 

לארוז חטיפים וסנדוויצ'ים לטיסה

תכינו מראש תיק או שקית נשנושים שישמשו אתכם מרגע העלייה למטוס (חשוב לעשות זאת גם אם רכשתם מנות חמות שצפויות להיות מוגשות בהמשך הטיסה). נסביר שלעיתים ישנם עיכובים לא צפויים שעשויים להותיר אתכם רעבים. החזקה בשקית או תיק נשנושים מסוג זה יאפשר לכם להיות שבעים ורגועים לאורך כל הדרך. שימו לב, נמליץ לאחסן בשקית זו את הפריטים הבאים:

  • בקבוק מים גדול
  • פיצוחים, קשיו, אגוזי מלך וכו'
  • שוקולדים ועוד

 

מילים אחרונות לסיכום

עכשיו אתם יכולים להיות רגועים, משום שיש בידיכם את המידע הרלוונטי שיאפשר לכם לבצע הכנה מוקדמת לפני העלייה למטוס. בשלב זה נותר לנו רק לאחל שתיישמו את כל הטיפים שהוצגו במדריך זה ושתיהנו מטיסה נעימה ונטולת "הפתעות".

להזמין מונית מחברה מוכרת ומומלצת

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ידית הטענה
בלוג רכב
איך בוחרים רכב חשמלי?

בחירה ברכב חשמלי היא לא עניין של מה בכך. אם יצא לכם לבחור בשנים האחרונות רכב "רגיל", אתם וודאי יודעים שמדובר בעניין שמצריך מכם בירור מעמיק בנושא. בגלל שהרכבים החשמליים

רכב חדיש
הובלות
איך לקנות את המכונית הבאה שלך

מדי כמה שנים מומלץ וכדאי להחליף את המכונית. המכונית שאתם נוסעים בה היא אולי אהובה עליכם במיוחד ונקשרתם אליה באופן אישי, אבל חשוב לזכור שמכונית היא דבר מתבלה, שמאבדת מערכה

מגרש
בלוג רכב
3 טיפים לבחירת סוחר רכב ללא מגרש

החלטתם למכור את הרכב? חושבים שאם תבחרו למכור אותו לסוחר רכבים משומשים העסקה תהיה משתלמת יותר? צודקים לחלוטין, אבל רק בתנאי שתבחרו נכון את סוחר הרכבים. ריכזנו כאן מספר טיפים

התקנת עמדת טעינה בבית משותף

מכוניות חשמליות הן הדבר החם הבא! מעבר לכך שמדובר בצעד אחראי וחשוב, הנועד לתרום ולו במעט ליצירת סביבה ירוקה ופחות מזוהמת, אתם מקבלים חוויית נסיעה מסוג אחר. הקץ לשריפת הבנזין,

צריכים עצה מרופא ?