קח תרמיל קח מקל – 3 דרכים לשדרג את הקמפינג

קמפינג יכול להיות עול עבור אנשים רבים. החום, היתושים ולפעמים גם הקושי לישון על מזרון מאולתר עשויים להביא לאי נוחות. אם אתם נמנים מבין אנשים אלו, כדאי שתדעו שאתם לא צריכים להכין רק תרמיל ומקל לטיול הבא שלכם. אתם תצטרכו להכין גם דברים נוספים. קראו את השורות הבאות ותגלו מהן 3 הדרכים שיאפשרו לכם לשדרג את הקמפינג הבא שלכם בקלות.

 

הגורמים שליוו אותנו בכתיבת המדריך הנוכחי

ראוי לציין כי את המדריך הנוכחי כתבנו תוך ליווי מטעם גורמים חיצוניים שיודעים דבר או שניים על שדרוג קמפינג. מדובר במי שיוצאים פעם בחודש לפחות לטיולי שטח עם בני המשפחה שלהם או החברים. אלה האנשים שאתם תמיד רואים מרחוק, עם "מחנה" מסודר. בקיצור, אלה שאתם תמיד מקנאים בהם. יצאנו לשטח ופנינו אליהם בלי בושה כדי להבין אחת ולתמיד מהן הדרכים שלהם לשדרוג הקמפינג. הישארו אתנו ותגלו איך הם עושים את זה.

 

הדרך של אייל מחיפה לשדרוג הקמפינג – באמצעות השכרת קרוואן

את אייל פגשנו בזמן שהוא הכין על האש לכל בני המשפחה מחוץ לקרוואן ששכר. הוא סיפר לנו שיש אתר שמאפשר לשכור קרוואן בקלות. הסברנו לו שאנחנו כותבים מדריך בנושא וביקשנו לקבל את שם האתר כדי שהקוראים שלנו יוכלו לשדרג את הקמפינג הבא שלהם. אייל ציין בפנינו שמדובר באתר שנקרא rent il. הוא שוכר ממנו בפעם ה – 5 ולדבריו, הוא מרוצה מאוד.

 

הדרך של תמר מתל מונד לשדרוג הקמפינג – באמצעות הבאת מזרונים זוגיים

תמר ציינה בפנינו שהיא יוצאת לקמפינג באופן קבוע לבדה. היא אומרת שזה הזמן שלה להתנתק מהמציאות העמוסה שלה. לדבריה, בעבר, היא הייתה יוצאת לקמפינג רק עם הפריטים הבאים:

  • אוהל
  • שק שינה
  • פנס
  • קרם נגד יתושים
  • פק"ל קפה

בתקופה האחרונה היא בחרה להוסיף מזרן זוגי איכותי. כזה שמאפשר לה להעביר את הקמפינג שלה בשינה ערבה ומפנקת. תמר ציינה כי זה הסוד שלה לקמפינג איכותי.

 

הדרך של יעלה מפתח תקווה לשדרוג הקמפינג – באמצעות שימוש בכילה

את יעלה פגשנו בשעת לילה מאוחרת, כשהיא שכבה על המזרון מחוץ לאוהל וקראה ספר עם פנס. היא שיתפה אותנו שהכילה היא הרכישה הטובה ביותר שעשתה בשנים האחרונות. שכן, מאז שיש לה את הכילה, היא יכולה לצאת לקמפינג מבלי לחשוש שיעבור עליה לילה מלא עקיצות.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את 3 הדרכים השונות של 3 אנשים אקראיים לשדרוג הקמפינג שלכם. זו ההזדמנות שלנו להודות לכל אלו שסייעו בכתיבת המדריך. שכן, בזכותם, גם אחרים יוכלו לדעת את כל הטיפים החשובים בנושא. נאחל לכם רגע לפני סיום שתקיימו את הקמפינג שלכם באופן המשודרג והמפנק ביותר. תיהנו מכל רגע ולהתראות במדריך הבא!

קח תרמיל קח מקל

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כלי רכב
מכירות ורכישות רכבים
איך לקנות רכב חדש ולהיות רגועים

בתקופה הזו, קנייה גדולה כמו רכב, יכולה להיות מאתגרת. אנחנו חיים בעידן של חוסר וודאות, בין אם כלכלית ובין אם בריאות וכללית, והוצאת סכומי כסף גדולים מעוררת הרבה דאגות. במאמר

כידון
קורקינטים
מעבר מרכב לקורקינט חשמלי

אין אחד בישראל שלא יוצא לו לעמוד בפקקים, פתאום חולף לידו קורקינט חשמלי, שלא עומד כלל בפקקים, לא משלם טסט, לא משלם ביטוח ועוד המון יתרונות. ובטח שחולפת לכל אחד

צריכים עצה מרופא ?