כל היתרונות במוסך נייד!

אם לרכב שלכם יש תקלה, כנראה שהדבר הראשון שאתם עושים הוא לקחת אותו למוסך. אך ישנם מקרים שבהם התקלה היא כזו שלא מאפשרת לרכב שלנו לנסוע, מה שאומר שאי אפשר לנסוע איתו למוסך. אפשרות אחת היא להזמין גרר שייקח אותו למוסך, אולם יש לא מעט חסרונות לשיטה הזו. מנגד, מוסך נייד היא אופציה עדיפה עם מספר יתרונות שכדאי להכיר. 

 

מוסך נייד

המוסך הרגיל הוא זה שאליו אנחנו מביאים את הרכב שלנו. לא קשה לנחש שמוסך נייד הוא מוסך שעושה עבודה הפוכה, ומגיע אלינו כדי לטפל ברכב. מוסך נייד הוא בדרך כלל ניידת שירות שמחזיקה בציוד מתאים לטפל ברכב שלנו גם בתנאי שטח.

מוסכים ניידים נבדלים זה מזה בהיקף השירות שאותו הם יכולים לתת לכם, וחשוב לזכור שלפני הזמנה של מוסך נייד יש לבדוק מה היקף השירות שאותו מוסך יוכל לספק לכם. לחצו כאן כדי להגיע אל מוסך נייד מומלץ, אבל בינתיים, הנה כמה יתרונות שיש למוסך נייד וחשוב להכיר.

מוסך נייד

מחיר נוח יותר

כאמור, במקרים בהם הרכב שלכם לא יוכל לנסוע למוסך, תצטרכו להזמין גרר שייקח אותו למוסך, ורק לאחר מכן הצוות של המוסך יוכל לבחון את הרכב שלכם. צורת הטיפול הזו גורמת לכך שאתם צריכים לשלם פעמיים, גם לגרר וכמובן לאנשי המוסך על הטיפול ברכב שלכם. לעומת זאת, בהזמנה של מוסך נייד אתם משלמים רק לאנשי המוסך, בלי להוסיף על כך את העלות של גרירת הרכב.

 

חיסכון בזמן

יתרון מרכזי שיש למוסך נייד הוא חיסכון בזמן. בעוד שבמוסך רגיל אתם צריכים לעבוד לפי הזמנים של המוסך, במוסך נייד אנחנו מגיעים אליכם מתי שנוח לכם. צוות המוסך רגיל לעבוד בפרקי זמן קצרים, כך שתקלה שיכולה להיות מטופלת על ידי המוסך הנייד, כנראה תהיה מטופלת בזמן קצר יותר מאשר הזמן שהיה לוקח לכם לטפל בתקלה דומה במוסך רגיל.

חיסכון בזמן

יש מקרים שפשוט אין ברירה

היתרון האחרון שעליו נדבר הוא למעשה החשוב ביותר מבין כולם. בעוד שיש תקלות ברכב שבהחלט סובלות דיחוי, ותוכלו לבחור באיזה מוסך לטפל בהן, ישנן תקלות שבהן מוסך נייד הוא המוצא האחרון שלכם אם הרכב שלכם תקוע ללא יכולת תזוזה, רק טיפול במקום יוכל להושיע אתכם. זה אולי היתרון הגדול ביותר של מוסך נייד, שאתם אפילו לא צריכים להזיז את הרכב שלכם עבורו.

 

לסיכום

בעוד שבדרך כלל אנחנו רגילים לקחת את הרכב שלנו אל המוסך, מוסך נייד מאפשר לנו לשנות את המשוואה הזו, ולדאוג לכך שהמוסך יגיע עד אלינו. כמובן, לא בכל תקלה המוסך הנייד יוכל לטפל, אולם עבור חלק ניכר מהתקלות, במיוחד אלו שלא נובעות מליקוי חמור ברכב הוא בהחלט יוכל להתגבר. חשוב כמובן לוודא שהמוסך הנייד מחזיק בציוד הנדרש כדי לטפל בתקלה שיש לכם.

כל היתרונות במוסך נייד!

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מגרש
בלוג רכב
פירוק רכבים – דרכים לעשות זאת

אם אתם מחזיקים ברכב ישן, רכב לא תקין, או רכב שעבר תאונה וכבר לא שווה לתקן אותו, תוכלו להוריד אותו מהכביש וגם אולי לקבל על זה קצת כסף. עיריות ומועצות

לשכור רכב
השכרת רכבים
נהג חדש? כאן תוכל להשכיר רכב!

אז נכון, אתם נהגים חדשים ואין לכם המון ניסיון על הכביש. עם זאת, עדיין מגיע לכם ליהנות מהיתרונות העצומים שיש לרכב להציע. לכן, אנחנו כאן כדי להמליץ לכם על חברת

צריכים עצה מרופא ?