מה ההבדלים בין המטענים השונים לרכבים?

בשנת 2023, יותר ויותר אנשים בוחרים לעבור לנהוג על רכב חשמלי, וברור כבר כי לא מדובר בטרנד חולף אלא בגל שישנה את פני העולם. לרוכשים רכב חשמלי קיימות מגוון אופציות בנוגע למטענים, וחשוב להכיר אותן ואת יתרונותיהם כדי לדעת במי לבחור. אז איך בוחרים וממי כדאי לרכוש? הפרטים ממש כאן. 

 

היכן חשוב שיהיו עמדות טעינה לרכבים חשמליים?

בהתחשב בכך שרכבים חשמליים הם העתיד, ישנם מקומות רבים במרחב הציבורי שחשוב שיהיו בהם עמדות טעינה אפקטיביות, כמו עמדות הטעינה של וימור טעינת רכבים. איפה למשל?

כלי רכב חשמליים

בתים פרטיים ובניינים

נהגים שמשתמשים ברכב חשמלי חייבים שתהיה להם עמדת טעינה לרכב בבית הפרטי שלהם. כך הם יוכלו לנהוג כל היום מבלי לדאוג לסוללה, ולהטעין את הרכב בזמן שהם נחים בבית.

 

מרכזים מסחריים

מרכזים מסחריים הם מקום מעולה להקמת עמדות טעינה לרכבים חשמליים. האטרקטיביות של המרכז המסחרי תעלה בעיניהם של בעלי הרכב החשמלי והם יהיו יותר נכונים להגיע אליו ולרכוש בו מוצרים, בזמן שהרכב שלהם נטען בשלווה בחוץ מבלי שהם צריכים לדאוג לכך.

 

בנייני משרדים

חברות גדולות המעסיקות מאות ואלפי עובדים, המעוניינות להחליף את רכבי החברה ברכבים חשמליים, ייהנו מיתרון עצום בכך שיהיו להם עמדות טעינה משלהם שכל באי המשרד יוכלו להשתמש בהם, בנוחות, בקלות, ובלי להצטרך לעבור בדרך אל העבודה או בדרך הביתה בתחנות דלק למיניהן.

 

סוגי המטענים החשמליים הקיימים בשוק

אילו מטענים קיימים לרכבים? מה האפשרויות העומדות בפני נהגי הרכבים החשמליים? הנה מספר דוגמאות אפשריות:

  • מטען נייד קומפקטי בקיבולת של 3.5kW ללא תצוגה
  • עמדת טעינה בקיבולת של 11kW, 22kW, 44kW, או אפילו 350kW
  • עמדת טעינה כפולה או לשימוש רכב אחד
  • עמדת טעינה ציבורית או פרטית, בתחנת דלק, במשרד, או בבית
  • עמדת טעינה לדגם ספציפי של רכב או לכל סוגי הרכבים בשוק

 

וימור – הבחירה הנכונה עבורכם

לא מעט חברות ישראליות המתעסקות בתחום עמדות טעינה לרכבים חשמליים בארץ. איך אפשר להחליט מי מהן תתאים לצרכים שלכם? הנה היתרונות המרכזיים של וימור:

עמדות טעינה

מערכת ניהול עומסי חשמל

וימור יודעים לספק לכם שירות מעולה, יציב ורציף, לא משנה כמה עמדות טעינה אתם צריכים לתפעל בו זמנית. בעזרת מערכת ניהול עומסי חשמל הם מבטיחים ללקוחותיהם אפשרויות טעינה רציפות ואיכותיות במקסימום נוחות ובלי הפרעות.

 

שירות

וימור מציעים שירות לקוחות מעולה, אדיב וזמין תמיד לכל שאלה או תקלה, כך שאתם בידיים בטוחות לא משנה מה יקרה.

 

חיבור אוניברסלי

המוצרים של וימור רלוונטיים לכל סוגי הרכבים כיום (כולל טסלה)

 

ניהול לקוחות מרובי משתמשים

גם אם אתם זקוקים לעשרות עמדות טעינה ומשתמשים מרובים, וימור ידעו לתת שירות מצוין לכולם.

 

לסיכום

וימור מובילים בתחום עמדות הטעינה לרכבים חשמליים – ולא בכדי. עם שירות מצוין, עמדות חדשניות ויכולת לתת מענה למגוון בעיות, וימור הם הפתרון האידיאלי עבורכם.

מטענים לרכבים

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
קַטנוֹעַ
קורקינטים
האם ניתן לשנע קלנועית שאינה נוסעת?

האם הגיל שלכם או מגבלות פיזיות כאלה ואחרות, יש בכוחם למנוע מכם את הנאות החיים שהייתם רגילים אליהן? הנאות החיים הפשוטות כמו לצאת לטיול בטבע, לנסוע לקניון או סתם לצאת

רכב חשמלי
רכבים חשמליים
מהם היתרונות של רכב חשמלי?

העולם עומד בפני אתגרים סביבתיים רבים, ביניהם זיהום אוויר, פליטת גזי חממה והתחממות גלובלית. כתוצאה מכך, גוברת המודעות לחשיבות השימוש בתחבורה ירוקה יותר. רכבים חשמליים נתפסים כחלופה אטרקטיבית לרכבים המונעים

חשמל
בלוג רכב
איך לעשות קמפינג עם האוטו בלבד

אוהבים לטייל בארץ ורוצים לעשות זאת לא בבתי מלון אלא בקמפינג? תוהים איך ניתן לעשות זאת בצורה הכי נוחה ופשוטה שאפשר? אם כך, כדאי שתדעו: השכרת גנרטור וחיבורו לחשמל הרכב

צריכים עצה מרופא ?