כל הדרכים לשמירה על הרכב לאורך זמן

בעוד שחלקנו מייחסים חשיבות מינימלית לרכב, חלקנו האחר תמיד יעדיף לאתר פתרונות קירוי לרכב. מחפשי אחר סככה לרכב? כנראה שאתם נמנים בין האנשים שאוהבים לראות רכב מצוחצח ומוגן מהשמש. בואו נדבר קירוי רכבים.

מחפשים אחר קירוי לרכבים מכל הסוגים? אנחנו מזמינים אתכם להתקין בביתכם סוכך לרכב מסוג חדיש ומחודש. סוככי רכבים הם פתרון קירוי מעולה, שמגן על הרכב שלכם מפני נזקי מזג האוויר הרבים. כולנו מכירים את סוגי הרכבים שעומדים רבות בשמש. לרוב, אנחנו נהיה עדים לקילופי צבע, שבדרך כלל ידרשו צביעה מחודשת של האזור שנשרף מהשמש.

 

חניה מקורה לרכב מכל סוג להתקנה עצמית

יחד עם זאת שרכבים ניזוקים מהשמש בבחינת הצבע שלהן, גם פנסים של רכבים ניזוקים בקלות מחשיפה מוגברת לשמש. כשפנסי רכב נהיים עכורים, בדרך כלל הם גם לא יעברו את הטסט השנתי. היות ומדובר באלמנט בטיחותי (פנס), הוא לא יכול להיות עכור מהשמש ומקולף.

בכדי להימנע מכל מיני נזקים שנגרמים לרכב, לרבות פגיעות מברד חזק אפילו, יהיה עליכם להתקין סככה לרכב שלכם. סככות לרכב נמכרות כקיט להרכבה עצמית. אתם למעשה מקבלים קיט שבולל בתוכו סוכך לרכב עם מוטות מחוזקים, כאלו שתוכלו לקבע לאדמה בעזרת קידוח ובורג ג'מבו.

 

ערכו של הרכב נשמר לאורך זמן וללא פגיעות בצבע

אתם מוזמנים לשכוח מכל הטרדות לגבי הרכב. בעזרת סככה לרכבים, תוכלו להיות בטוחים כי הרכב למעשה מוגן גם מצואת יונים ועטלפים. בין אם אתם מודעים לכך או פחות, צואת יונים וגם צואת טלפונים גורמות לנזקים בלתי הפיכים בצבע של הרכב.

אפילו אם פסולת של עטלפים ויונים "יושבת" על צבע הרכב במשך יום-יומיים, לפעמים הצואה תהיה כל כך חריפה, עד שהיא תכלה את צבע הרכב באותה נקודה. סוככי רכבים זה שצריך, בכדי לשמור על הערך של הרכב לאורך זמן.

 

חניה מקורה לרכבים שהמחירון שלהם נשמר

אל תשכחו, רכבים שהצבע שלהם עבר התעללות, הם רכבים שהערך והמחירון שלהם יורד. שמרו על רכביכם, התקינו עוד היום סוככים לרכבים שאפשר לקבע גם לרצפת בטון. אם אתם לא בטוחים כיצד להתקין סוכך רכב בחניה, אתם יכולים לפנות לחברה שמשווקת חניה מקורה לרכב מכל סוג.

חניות מקורות לרכבים מכל סוג מתאימות גם לג'יפים גבוהים, אך לרוב לא יתאימו ל-ואנים מאוד גדולים. אם ניקח דוגמה קיצונית, ואן אמריקאי ישן יהיה מכוסה רק חלקית תחת חניה מקורה לרכב. בכל מקרה, רכבים אלו לא ממש נפוצים על אדמת הקודש. לרוב, חניה עם קירוי לרכב תכלול בד נמתח, שאפשר למתוח בקלות וללא חשש שהבד ייקרע. בעוד שהבד יהיה חסין כנגד מים, הוא גם יהיה יציב מאוד, רק זכרו להתקין אותו נכון. מתקשים? עזרת אנשי מקצוע תצמיד תהיה מבורכת.

רכב חונה

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כלי כריבה לילדים
קורקינטים
איך להתאים קורקינט לילד – במה חשוב להתחשב

אחרי דילמות ואינסוף הפצרות מצד הבן שלכם, החלטתם לקנות לו קורקינט חדש? אין לכם מושג איך לבחור את האופציה הטובה ביותר ואתם מעט חוששים? עיינו במדריך שהכנו עבורכם ותוכלו לבחור

תמרור
בלוג רכב
באילו תחנות ניתן להשתמש בדלקן אוניברסלי?

כניסתו של הדלקן האוניברסלי אל חיינו, שינתה את מהלך חיי היום יום אותם הכרנו. בעבר, פעולת התדלוק הייתה מצריכה, לא פעם, סיוע מטעם עובדי התחנה, וכן הייתה כרוכה בתשלום באופן

ידית הטענה
בלוג רכב
איך בוחרים רכב חשמלי?

בחירה ברכב חשמלי היא לא עניין של מה בכך. אם יצא לכם לבחור בשנים האחרונות רכב "רגיל", אתם וודאי יודעים שמדובר בעניין שמצריך מכם בירור מעמיק בנושא. בגלל שהרכבים החשמליים

צריכים עצה מרופא ?