דברים חשובים שיש לקחת בחשבון בהשכרת משאיות ורכבים מסחריים

תחום השכרת הרכבים המסחריים טומן בחובו אותיות קטנות רבות שיש להכיר בהן מקרוב. מתעניינים רבים בוחרים לעיתים שלא לקרוא את הפרטים הללו שמופיעים בכוכבית מסיבות שונות. אם אתם מזדהים עם אמרה זו, כדאי שתקדישו את הדקות הקרובות לקריאת מדריך זה, כדי שתוכלו לקבל את כל האינפורמציה שנוגעת לתחום האחזקה והביטוח במינימום מאמץ. 

 

תוכלו לחסוך זמן רב בטיפול בכלי הרכב הנבחר

הדבר הראשון שאתם צריכים לדעת נוגע לחיסכון משמעותי בזמן ובמשאבי הטיפול שיבואו לידי ביטוי לאחר שתבחרו בהשכרה של משאית או רכב מסחרי מסוג אחר. אנחנו יודעים שזמן הוא המשאב היקר ביותר שלכם ולכן, בחרנו לציין בפניכם שהתחזוקה של כלי הרכב לא תיעשה על ידיכם כלל, אלא על ידי נציגים של חברת הליסינג הנבחרת.

גטליס

צריך לדעת איך לבחור חברת ליסינג

אתם חייבים לבחור בחברה מוכרת ומומלצת שתעמוד בתנאים הבאים:

  • תספק לכם כלי רכב תקין
  • תתאים את כלי הרכב לצורך שלכם
  • תכלול בהצעה ביטוח משתלם
  • תציע שירותי אחזקה מקצועיים
  • תהיה זמינה עבורכם לאורך כל משך ההשכרה

פנייה אל חברה אמינה שיש לה וותק רב בתחום ההשכרה כמו חברת גטליס, תאפשר לכם לעלות על הכביש בשקט נפשי.

 

אתם יכולים לבחור את המסלול המתאים לכם

אם תיישמו את הטיפ שנכתב בפסקה שלעיל, אתם תגלו שהחברה הנבחרת תספק לכם גמישות בכל הנוגע להתאמת מסלול ההשכרה הנכון עבורכם מבחינת התשלומים, סוג הרכב הנבחר, הביטוח ועוד. רגע לפני שנמשיך לפסקה הבאה, נציין את החשיבות שבפנייה לנציג מטעם החברה בנוגע לענייני ביטוח. שכן, עליכם לבדוק מבעוד מועד מה האחריות שלכם  בנוגע למצבים שבהם תהיה פגיעה ברכב בעקבות גניבה, תאונה וכו'.

גטליס

יש מסמכים שצריך להכין מראש, טרם ביצוע העסקה

כל לקוח שמעוניין לבצע השכרה של רכב מסחרי צריך להכין מראש מסמכים שונים. אם אתם מחזיקים בחברה כלשהי לדוגמא, עליכם לשלוח לחברת ההשכרה את המסמכים הבאים:

  • דף חשבון של עו"ש שמציג את הפעולות שבוצעו ב – 3 החודשים האחרונים
  • דו"ח מע"מ אחרון שהוגש על ידי החברה
  • טופס 102 (דו"ח ניכוי עובדים)

עוסקים מורשים ולקוחות פרטיים יצטרכו להעביר מסמכים אחרים, כמו למשל, צילום של תעודת זהות, טופס בקשת אשראי, דפי חשבון שמתעדים את הפעולות שבוצעו בחשבון ב – 4 החודשים האחרונים ועוד.

 

זה רשמי – אתם מומחים בהשכרת רכבים מסחריים!

יש כמה דברים חשובים שצריך לדעת מראש, רגע לפני שחותמים על טופס השכרה של כלי רכב מסחריים ומשאיות. מי שקראו את המדריך שלעיל בעיון רב, מכירים כעת בדברים הללו, כך שנותר להם רק לפנות לחברה מוסמכת ומומלצת שתאפשר להם לעלות על הכביש עם הרכב המסחרי השכור וליהנות משירות מושלם.

גטליס

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מצבר ראשית
בלוג רכב
מצבר לרכב – איך לבחור את המצבר הטוב ביותר?

במדינה מתוקנת התחבורה הציבורית היא אחד הדברים החשובים ביותר שיש וזאת מכיוון שתחבורה כזאת מאפשרת לנו להגיע ממקום למקום בצורה מהירה ובלי עיכובים. העניין הוא שמדינת ישראל היא לא מדינה

נסיעת מבחן
הכנות לנסיעה
4 דברים שחובה לבדוק ברכב לפני נסיעה

לפני שהרכב שלכם עולה על הכביש, לפני שאתם שמים משקפי שמש ולוחצים על דוושת הגז, יש מספר דברים שאתם פשוט חייבים לבדוק. שימוש לא נכון ברכב הפרטי הוא נפוץ בישראל,

שימור ותיקון רכבים
האם צריך לקחת רכב חדש לבדיקת מוסך?

רכשתם בשעה טובה רכב חדש? הגיע הזמן להעביר אותו בדיקה אובייקטיבית, וזאת על מנת לעלות על ליקויים – אשר הם נפוצים מאוד, גם במידה ורכשתם רכב חדש. להלן כל הפרטים.

צריכים עצה מרופא ?