כמה יעלה שכפול מפתח רכב?

ישנן סיבות רבות מדוע כדאי לשכפל את מפתח הרכב. ראשית, מפתחות הולכים לאיבוד. סט נוסף של מפתחות לגיבוי יכולים להציל את המצב. שנית, זה יכול להיות שימושי לתת מפתחות רזרביים לבני המשפחה שלכם, לנהגים בגיל ההתבגרות ואפילו לשכן. אין דבר מתסכל יותר מאשר לאבד את המפתחות או לנעול את המפתחות במכונית ולא להיות מסוגלים להחזיר אותם.

כשכפול מפתח לרכב יכול לחסוך לכם זמן, כסף וטרחה. לרוע המזל, אנשים רבים אינם משכפלים מפתח לרכב מכיוון שהם מודאגים מהעלות. בימינו מכוניות מצוידות במפתחות הייטק לרכב. ככזה, יש חששות לגבי תשלום עבור מפתחות מכונית כפולים שנדרשים רק במקרה חירום. אז כמה עולה לשכפל מפתחות לרכב?

 

מה משפיע על המחיר של שכפול מפתחות לרכב?

המחיר של שכפול מפתח לרכב יכול להיות מושפע ממספר גורמים מרכזיים. כאשר הראשון ביניהם, הינו שנת הייצור של הרכב. רכבים חדשים יותר שיוצרו ב-10 השנים האחרונות מצריכים לרוב שכפול הכולל תהליך קידוד, לשכפול מפתח שהוא בעצם סוג של שלט. גורם נוסף הינו, יצרנית הרכב.

יצרניות רכבים שונות עושות שימוש בשיטות שונות במפתחות של הרכבים שלהם. למשל, שכפול מפתח של טסלה יהיה בדרך כלל יקר יותר משכפול מפתח של מאזדה. גורם נוסף הינו, הדחיפות שבה אתם זקוקים למפתח. כאשר במקרים מסוימים, חלק מהספקים עלולים לגבות מכם יותר כסף על הגעה למקום ועוד.

מה משפיע על המחיר של שכפול מפתחות לרכב

סוג מפתח לרכב 

המותג והדגם של הרכב שלך הם מרכיב חשוב בקביעת העלות. זה יעלה יותר לשכפל את המפתח שלכם אם יש לכם רכב חדש יותר או יוקרתי. לרכבים ישנים יותר יש מפתחות פשוטים יותר שיכולים להוזיל את העלות. חשוב לחפש מידע על דגם המפתח הספציפי שלכם לפני שאתם מתקשרים כדי לקבל הערכות מחיר ממנעולנים.

מפתחות בסיסיים לרכב אינם כל כך נפוצים בימינו. המפתחות משתמשים כעת בשלטי מפתחות, שבבים, חלקים מרוחקים, מפתחות חיתוך לייזר ומפתחות Switchblade. במקרים מסוימים, ייתכן שיהיה רעיון טוב יותר להזמין מפתח חלופי.

סוג מפתח לרכב 

המחירים של שכפול מפתחות שונים

המחירים של שכפול מפתחות מברזל אשר כולל תהליך קידוד אימובלייזר, הינו בין 180-300 שקלים. כאשר ספקים שונים יכולים ספק לכם הצעות מחיר נמוכות או גבוהות יותר, בהתאם לצורך שלכם. המחיר של שכפול מפתח שהוא שלט לרכב הינו בין 400-1000  שקלים.

כאשר שכפול מפתחות שלט של יצרניות רכבים שונות עלולות להיות יקרות יותר. המחיר של שכפולי מפתחות חכמים לרכבים מתחיל ב500 שקלים ויכול לטפס עד 1500, ואפילו 2000 שקלים. בהתאם לסוג הרכב והספק שתבחרו. 

 

לסיכום

אם אתם זקוקים לשכפול מפתח לרכב שלכם, כל שעליכם לעשות הוא לפנות לאנשים הנכונים. אנשי מקצוע המתמחים בשכפול מפתחות לרכב, ופועלים על מנת לספק לכם את השירות ברמה הטובה ביותר ובמחיר ללא מתחרים. משכפול מפתח לרכב יואנדאי, או שכפול מפתח למאזדה. הצוות של בסט לוקס כאן עבורכם לשכפול מפתחות באזור המרכז.

כמה יעלה שכפול מפתח רכב

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
קניית קטנוע
כללי
כל מה שתצטרכו לדעת לפני רכישת קלנועית

קלנועית היא כלי תחבורה שיכול לסייע לבעלי מוגבלויות פיזיות, נכים, קשישי,ם וכל מי שנמצא בתהליך החלמה שמונע ממנו עצמאות מוחלטת בהליכה וניידות. עם זאת, יש דברים שונים שצריך לדעת לפני

אוהל גדול
הובלות
איך מובילים ציוד לאירועים בצורה הבטוחה ביותר

רבים האנשים שמקימים אירועים פרטיים ועסקיים בעצמם. קמפינג באוהלים, מסיבות חצר ומסיבות ולינה בחופים הם רק חלק מעשרות סוגי אירועים שאפשר לארגן. אמנם בשביל אירוע טוב באמת יש להצטייד בציוד

מתי נצטרך להחליף מצבר לקטנוע
קורקינטים
מתי נצטרך להחליף מצבר לקטנוע?

המצבר הוא למעשה מקור הכוח של הקטנוע שלנו ובלעדיו, לא נוכל להשתמש בכלי הרכב על מנת לנוע ממקום למקום. כמה זמן הוא מחזיק, איך יודעים שהגיע הזמן להחליף אותו וכמה

מעבר דירה
הובלות
5 טיפים לבחירת מקום מקצועי לזיווד הרכב

אחרי שפע של כתבות על ביטוחים, טיפולים וגם סיוע משפטי, הגיע הזמן שנפרסם גם מאמר עבור בעלי המלאכה שהרכב שלהם הוא העסק שלהם. זיווד כעלי רכב להתבצע במוסך ואפילו בעיצוב

צריכים עצה מרופא ?