3 טיפים לבחירת סוחר רכב ללא מגרש

החלטתם למכור את הרכב? חושבים שאם תבחרו למכור אותו לסוחר רכבים משומשים העסקה תהיה משתלמת יותר? צודקים לחלוטין, אבל רק בתנאי שתבחרו נכון את סוחר הרכבים. ריכזנו כאן מספר טיפים לבחירת סוחר רכב ללא מגרש לעסקה מוצלחת במיוחד שתהפוך את חווית מכירת הרכב לקלה ופשוטה ובראש שקט.

 

סוחר רכב ללא מגרש

בארץ פועלים כיום סוחרי רכב ללא מגרש מורשים ואמינים רבים. העדר המגרש חוסך לסוחר את ההוצאות הנלוות לאחזקתו ולכן יש לו גמישות רבה יותר במשא ומתן, ולכם יש סיכוי טוב יותר לבצע עסקה משתלמת יותר.

 

מה צריך לבדוק לפני שבוחרים סוחר רכב?

מכירת רכב לסוחר מכוניות אמורה להיות בטוחה ופשוטה יותר, אך יש בכל זאת כמה נושאים שעליכם לוודא טרם ביצוע העסקה:

 

  1. האם סוחר הרכב הינו מורשה?

ביצוע עסקאות עם סוחר שאינו מורשה עלול לגרום למצבים שבהם תתקשו לאתר או לבוא עימו בדין ודברים לאחר ביצוע העסקה כאשר יתגלו תקלות ובעיות. לכן רצוי תמיד לבצע עסקאות עם סוחרי רכב מורשים.

 

  1. האם סוחר הרכב העביר בעלות?

במידה וסוחר הרכבים לא העביר בעלות, כל דו״ח וכל חשבון יוגש אלינו לתשלום. לכן בדקו היטב האם סוחר הרכבים מתחייב להעברת בעלות ואכן מבצע אותה.

 

  1. האם סוחר הרכב הציע לכם מחיר הוגן עבור הרכב?

אף אחד מאיתנו לא אוהב לצאת פראייר, אבל מצד שני לא כולנו טורחים לבדוק במחירון ולחשב את הפחת ותשלומים שונים על ליקויים שאולי יש לתקן ברכב, ולכן כאשר סוחר הרכב מציע לנו סכום כסף שנשמע לנו סביר ועוד מציע לשלם הכל במזומן ובמקום, אנחנו מתפתים. אך אם נוודא שסוחר הרכב אכן מציע לנו מחיר הוגן בהתאם למחירון, נוכל לבצע עסקה משתלמת אפילו יותר.

 

היכן אוכל למצוא סוחר רכב אמין לעסקה מוצלחת במיוחד?

שפע סוחרי הרכב, עם או בלי מגרש, מאפשר לנו לבדוק במקביל כמה סוחרים על מנת לוודא שאנחנו אכן מבצעים את העסקה המיטבית עבורנו, אולם יש חברה אחת שמרכזת את הכל במקום אחד. חברת קאר אקספרס ידועה בשירות המעולה שהיא מציעה ללקוחותיה בכל הנוגע למכירה, קניה או החלפה של רכבים. לחברת קאר אקספרס קשרים עם סוחרי רכב מורשים רבים הפרושים בכל הארץ שישמחו לבוא ולתת לכם הצעת מחיר, העברת הבעלות ובדיקת הרכב הינם בחינם והתשלום עבור הרכב הינו מיידי.

 

לסיכום

מכירת רכב לסוחר מכוניות ללא מגרש יכולה להיות פשוטה וקלה ובראש שקט. בקאר אקספרס. סוחרי המכוניות המורשים והמנוסים שלנו פרושים בכל רחבי הארץ ויגיעו לכל מקום מפגש על פני נוחותכם, יבדקו את הרכב ללא עלות ובמעמד רכישת הרכב ממכם, גם העברת הבעלות תהיה עלינו. התשלום יתבצע בהעברה בנקאית או מזומן במהירות ובקלות רבה.

לחיצת יד

 

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
רכב חדיש
הובלות
איך לקנות את המכונית הבאה שלך

מדי כמה שנים מומלץ וכדאי להחליף את המכונית. המכונית שאתם נוסעים בה היא אולי אהובה עליכם במיוחד ונקשרתם אליה באופן אישי, אבל חשוב לזכור שמכונית היא דבר מתבלה, שמאבדת מערכה

דולרים
בלוג רכב
מימון לרכב

רוב האוכלוסייה צריך לקחת הלוואה לרכישת הרכב שלו. זו ההלוואה השכיחה ביותר מכיוון שרכב הוא דבר בסיסי היום והוא היכולת שלנו להתנייד לעבודה, לטייל, להסיע את החוגים לילדים ובטח לנסוע

דולרים
מכירות ורכישות רכבים
מה עדיף – למכור את הרכב לפירוק או ביד2

יש לכם רכב והבנתם שזמנו איתכם תם. אחרי שעות של נסיעות וחוויות בזכות הרכב הגיע זמן להיפרד, יש המון סיבות למה אבל כנראה הגעתם להחלטה הנכונה לכם. השאלה היא מה

בלוג רכב
מה העלות של עמדת טעינה לרכב חשמלי?

יותר ויותר אנשים מבינים כיום כי רכישת רכב חשמלי יכולה להיות חסכונית הרבה יותר לטווח הארוך, מבחינה כלכלית. וכמובן שניתן ליהנות מיתרונות רבים ואחרים כמו שמירה על הסביבה. במאמר הבא

צריכים עצה מרופא ?