רכב חשמלי – עשה ואל תעשה

הרכב החשמלי – פתרון חדשני, חסכוני ואקולוגי שהפך לטרנד בשנים האחרונות.

מה שהיה נראה חלום רחוק והפך היום לאמיתי וניתן לרכישה, הרכב החשמלי הופך לנגיש יותר ויותר לבתים רבים בישראל.

הן מבחינת מחיר הרכישה והן מחיר התחזוקה, בימים בהם ההתלבטות האם לקנות רכב חשמלי רלוונטית מתמיד, ריכזנו עבורכם את הכללים החשובים לעשה ואל תעשה בתחום הרכב החשמלי.

 

הרכב החשמלי – דברים שחשוב לדעת

בכל הנוגע לרכבים חשמליים, ישנם שיקולים רבים שצריך להביא בחשבון בעת הקנייה. לאור העובדה כי הרכב החשמלי הוא דבר חדש בעל טכנולוגיה שלא נראתה בעבר אשר נחת בארץ, ודורשים הן מהרוכש והן מהמדינה לספק לכך תשתיות מתאימות, יש כמה דברים שכדאי לעשות לפני שרצים לקנות רכב חשמלי.

 

עשה – השוואת דגמים ומחירים

ההנחה הרווחת בתחום היא שרכב חשמלי שווה לדגם אחד, או לפחות למספר דגמים בודדים. אמנם מגוון הרכבים לא משתווה לרכבים המונעים בדלק, אך כיום יותר ויותר חברות משיקות רכבים חשמליים מדגמים שונים. לדוגמה, חברת GAC הסינית משווקת רכבי כביש שטח במחירים נוחים, בנוסף לחברות השונות המשווקות בארץ.

 

אל תעשה – קניית רכב חשמלי אם אין ברשותך חנייה פרטית או מקום טעינה מותאם

לאור העובדה כי שוק הרכבים החשמליים הוא חדש (יחסית) בעולם ובארץ, עוד לא סופקו התשתיות המתאימות במקומות ציבוריים. על כן, כדי לוודא שלא תיתקעו ללא סוללה ושתוכלו לטעון את הרכב בצורה נוחה, חשוב לבדוק טרם הקנייה שיש לכם מקום לטעינה.

 

עשה – בדוק את המשמעויות של רכישת ותחזוקת רכב חשמלי

במקרים רבים, רכב חשמלי דורש תחזוקה מעטה יותר בצורה משמעותית מרכב המונע בדלק. עם זאת, לפני קניית רכב חשמלי רצוי להבין את המשמעויות – עמדות טעינה, מוסכים באזורכם ותחזוקה שוטפת הנדרשת כדי לשמור על הרכב בצורה הטובה ביותר.

 

אל תעשה – קניית רכב חשמלי באופן "אוטומטי" ללא הבנת הצורך והדגם המתאים לכם

כיום, מגוון הדגמים והחברות המשווקות רכבים חשמליים הולך ועולה. עם התקדמות הטכנולוגיה והשיטות, יותר ויותר חברות רכב וחברות טכנולוגיות מוציאות דגמים בעלי מאפיינים שונים. לפני קניית רכב חשמלי, חשוב לוודא כי הדגם עצמו מתאים לכם בצורה המיטבית – מספר המושבים ברכב, המרחק שניתן לעבור בטעינה אחת של הסוללה, מסך מולטימדיה ואביזרים נוספים שיהפכו את הנסיעה שלכם לחלקה.

 

עשה – התייעץ עם מומחים

התייעצות עם מומחים רלוונטית לכל תחום חדש בחיים. כדי לקנות את הרכב הנכון לכם ביותר ולהבין את המשמעויות לכך, תוכלו להתייעץ עם מומחים ולקבל את ההחלטה הנכונה ביותר.

 

לסיכום

קניית רכב חשמלי היא דבר מרגש עבור חובבי הרכבים. מעבר לעובדה כי הטכנולוגיה מספקת פתרון ייחודי ויוצא דופן לאיכות הסביבה ומחירי הרכב, הרכבים החשמליים מספקים דגמים חדשים, פיצ'רים שונים וחווית נסיעה שעוד לא הכרתם.

 

רכב בתחנת טעינה

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מתי נצטרך להחליף מצבר לקטנוע
קורקינטים
מתי נצטרך להחליף מצבר לקטנוע?

המצבר הוא למעשה מקור הכוח של הקטנוע שלנו ובלעדיו, לא נוכל להשתמש בכלי הרכב על מנת לנוע ממקום למקום. כמה זמן הוא מחזיק, איך יודעים שהגיע הזמן להחליף אותו וכמה

שטרות של יורו
בלוג רכב
למה פירוק רכב רווחי יותר ממכירתו

כששוק הרכבים בישראלים הופך משנה לשנה לשוק מוצף ברכבים, תהליך מכירת הרכב באופן פרטי הופך לתהליך מאתגר ופעמים רבות אף מתיש, על אחת כמה וכמה כשמדובר ברכב ישן. אך אל

צריכים עצה מרופא ?