עוברים מרכב בנזין לרכב חשמלי? הנה 10 דברים שכדאי שתדעו

העולם נע קדימה, בכל המובנים. היום רכב המתבסס על בנזין הוא עולם הולך ונעלם, הרכבים החשמליים פורצים קדימה, משתלטים על הכבישים והופכים זמינים יותר, איכותיים יותר ומשתלמים הרבה יותר, אל תהיו האחרונים להבין את זה, אז חושבים על מעבר מרכב בנזין לרכב חשמלי? הנה 10 דברים שחשוב שתדעו.

 

עשר עובדות שחייבים לדעת במעבר מרכב בנזין לרכב חשמלי

אם אתם מחוברים למה שקורה סביבכם, אתם בטח יכולים לראות שהכבישים בארץ מתמלאים ברכבים חשמליים, בכל חניון מסודר או תחנת דלק מוקמות עמדות טעינה ייעודיות וחברים שלכם מסבירים לכם למה אתם חייבים, אבל חייבים לעבור לרכב חשמלי עכשיו, אז הנה, אספנו לכם 10 עובדות שאתם חייבים לדעת רגע לפני שאתם עוברים רכב החשמלי החדש שלכם.

מכונית חשמלית

  • אתם הולכים לחסוך אלפי שקלים בשנה על הוצאות דלק – זאת אולי העובדה המדהימה ביותר. החיסכון של רכב חשמלי בכל חודש למשפחה ממוצעת על הוצאות הדלק הוא בסכום של ארבע ספרות. בראיה שנתית מדובר כאן על חיסכון עצום.
  • התיקונים של הרכב הרבה יותר זולים – את זה אף אחד במוסכים לא יגלה לכם, אבל התיקונים ברכבים חשמליים הם זולים באופן משמעותי מרכבי בנזין או סולר, וכך גם הבלאי ברכבים, ההוצאות שלכם על מוסכים יצטמצמו מאד.
  • התשלום עבור האגרה השנתית נמוך יותר – עוד טיפ קטן ששווה כמה מאות שקלים בשנה, האגרה השנתית, הטסט זולה משמעותית וגם היכולת להכשיל אתכם מצטמצמת מאד.
  • עמדת התקנה ביתית תשדרג לכם את החוויה – אם אתם רוכשים רכב חשמלי, תבדקו את כל האופציות שתהיה לכם עמדת טעינה פרטית, הנוחות, החיסכון בעלויות והשקט הנפשי שווים את זה, המומחים של Energy2car.co.il ישמחו לסייע לכם בכל מה שנדרש בעת התקנת עמדת טעינה ביתית.
  • לא תאמינו כמה האוטו שקט – חווית הנסיעה שלכם תשתנה ללא היכר, רכב חשמלי פשוט לא עושה רעש, אתם לא תאמינו כמה שזה משנה את הכל.
  • המחיר שלו, יותר זול מרכב בנזין – אל תאמינו לסיפורים, המחיר של רכב חשמלי חדש היום לא שונה מרכב בנזין, לא פעם הוא אפילו זול יותר.
  • לפני נסיעה רחוקה, צריך לבדוק איה יש עמדות טעינה בדרך – כיום פריסת עמדות הטעינה בישראל מתפתחת, היא עדיין לא מושלמת, לכן בנסיעה ארוכה, יש לתכנן את המקום בו תוכלו להטעין את הרכב, באתר של Energy2car.co.il תוכלו למצא את מפת המטענים המעודכנת בכל הארץ.
  • טווח הנסיעה של הרכבים עולה כל הזמן – המרחקים שהרכבים החשמליים נוסעים היום על סוללה מלאה דומים לאלו של רכבי בנזין, והמגמה רק תלך ותשתפר, 450 ק"מ לרכב טעון זה כבר הסטנדרט היום.
  • אתם ממש תורמים לאיכות הסביבה – רכב חשמלי תורם משמעותית להפחתה של פליטת מזהמים בשל העובדה שאין שימוש בדלקים ושמנים מזהמים כחלק מתהליך פעולת הרכב.
  • לא תבינו למה לא עשיתם את זה עד עכשיו – אחרי שתנסו את הרכב החשמלי, תשאלו את עצמכם, איך לא עשינו את המעבר הזה עד עכשיו.

מכונית חשמלית

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מעבר דירה
הובלות
5 טיפים לבחירת מקום מקצועי לזיווד הרכב

אחרי שפע של כתבות על ביטוחים, טיפולים וגם סיוע משפטי, הגיע הזמן שנפרסם גם מאמר עבור בעלי המלאכה שהרכב שלהם הוא העסק שלהם. זיווד כעלי רכב להתבצע במוסך ואפילו בעיצוב

צריכים עצה מרופא ?