מחירי רכבים אוטונומיים לעומת טסלה מודל 3

את מכונית הטסלה כבר לא צריך להציג אחרי שהיא כבשה את העולם בסערה וגרמה לחובבי המכוניות להחסיר פעימה. המכונית שהחלה את דרכה אי שם בעמק הסיליקון, הצליחה לשנות את כל פני תעשיית הרכב.

טסלה אומנם לא הרכב החשמלי בעולם, אך היא הראשונה בעולם שהצליחה להפוך את הרעיון של רכב חשמלי לחלום שמתממש. אז איך טסלה הפכה להיות המכונית הנחשקת והטובה ביותר? ומה מחירי הטסלה לעומת המחירים של רכבים אוטונומיות?

 

מה הן מכוניות אוטונומיות

מכוניות אוטונומיות, או מכוניות רובוטיות הן מכוניות אשר מנווטות ומתגברות על מכשולים בדרך ללא כל התערבות של נהג אנושי. המכוניות האוטונומיות אינך מצריכות תכנון מיוחד של הכביש או סביבת הכביש.

נכון לשנת 2022 רכבים אנטומיים נמצאים עוד בשלבי התכנון, ניסוי ופיתוח. אומנם הרכבים האוטונומיים נמצאים כיום בתכנון, אך כיום הרכבים הללו מעוררים הרבה מחלקות ושאלות לגביי בטיחות הנסיעה שלהן, ובעיקר מחירם שאינו נגיש לכלל האוכלוסייה.

 

מחירי הרכבים האוטונומיים

עלויות של רכבים אוטונומיים בנויות למעשה ממרכבי התוכנה ומהחומרה של המכונית. המכונית האוטונומית מציידת בדברים רבים, כמו מחשוב מתקדם, אמצעי ניווט, חיישנים ועוד מרכיבים.

המחירים של הרכיבים של המכוניות האוטונומית עלולים להגיע עד פי 5 ממחירים של מכונית ממוצעת, כלומר, יקר ומאוד יקר, וזאת עוד מבלי מחיר המחיר עצמה. מחירים שלא מתאימים לכל כיס, וכיום אין צפי למימון אפשרי של מכוניות אלו לקהל הרחב.

 

מחירי טסלה מודל 3

כמו כל דבר הנמכר בשוק העולמי, הכל בסופו של דבר הוא היצע וביקוש. טסלה היא אחת מהמכוניות הפופולריות ביותר בעולם. המחירים של טסלה מורכבות מדגם בסיסי, ועלויות נוספות קשורות לשדרוגי המכונית.

כאשר טסלה רק הגיעה אל ישראל, היא נחשבה מכונית לעשירים בלבד. עדיין מדובר על רכב יקר ואיכותי, ששווה את התמורה שלו למחיר, אך תאמינו לכך או לא, כיום יש תוכניות מימון. לא רק לעשירים, כיום יש אפשרות לקנות טסלה מודל 3 במימון מלא.

 

טסלה 3 – לא דומה לשום דבר אחר

כיום, יש לא מעט ישראלים שכבר נוסעים בטסלה ונהנים בכל יום מחוויית נהיגה יוצאת דופן. חווית הנהיגה שתוכלו לקבל ממכוניות הטסלה עצם היותה רכב חשמלי, היא גם מגיעה עם שלל פינוקים לנהג.

חלק מהדברים שהופכים את טסלה לחוויית נהיגה עוצמתית היא העיצוב הפנימי והחיצוני שלה, המסך שלה שמעניקה לכם את כל מה שתחפצו לדעת, תוכלו להנות מאפליקציה של טסלה, טייס אוטומטי, שני תנאי מטען ואפילו קריוקי.

כל כאלה הם רק חלק מהדברים שהופכים אותה להיות המכונית הפופולרית והנחשקת יותר בישראל.

 

לסיכום

לא כמו בעבר, כיום תוכלו ליהנות מחוויית נהיגה הטובה ביותר במכונית טסלה 3. טסלה 3 מציגה חווית נהיגה בטיחותית, נעימה, נוחה, חדשנית, והרבה קסם שיש רק לה. כיום תוכלו ליהנות ממגוון תכניות מימון מלא וליהנות מהמכונית שהסעירה את המדינה.

מחירי רכבים אוטונומיים לעומת טסלה מודל 3

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
קניית קטנוע
כללי
כל מה שתצטרכו לדעת לפני רכישת קלנועית

קלנועית היא כלי תחבורה שיכול לסייע לבעלי מוגבלויות פיזיות, נכים, קשישי,ם וכל מי שנמצא בתהליך החלמה שמונע ממנו עצמאות מוחלטת בהליכה וניידות. עם זאת, יש דברים שונים שצריך לדעת לפני

אוטו
בלוג רכב
איזה רמזים ברכב יכולים להעיד על בגידה

החיים עשויים להיות בלתי צפויים עבורנו. יש תקופות יפות בהן דבר לא חסר והכל נראה ורוד. לעומת זאת יש תקופות קשות יותר, במיוחד במערכות יחסים, בהן צפים חשדות בנוגע לאמינות

רכב יוקרה
בלוג רכב
מה מחירה של עמדת טעינה לרכב חשמלי

במידה והחלטתם להתקין עמדת טעינה פרטית לרכב חשמלי ב בית פרטי  או בבניין משותף – אתם הולכים לקראת תהליך מורכב שדורש מכם לקרוא מעט על הנושא או להתייעץ עם חברה

צריכים עצה מרופא ?