אופנוע חדש מול ישן – קידמה וטכנולוגיה מול אופנועים שפשטות היא הקסם שלהם

תחום האופנועים הוא מגוון, וכך גם עיצובי האופנועים השונים שאנו רואים על הכביש.

ממש כמו באוכל – גם אופנועים הם עניין של טעם, ואנו יכולים למצוא סוגים רבים כשכל אחד מהם נראה אחרת לחלוטין.

אחת ההתלבטויות הנפוצות היא בין אופנועים חדישים וישנים.

יש יתרונות וחסרונות בכל אחת מן הבחירות, ובמאמר זה ננסה לעשות עבורכם סדר בנושא.

 

רכישת אופנוע

במידה ותחפשו לרכוש אופנוע, תגלו מהר מאוד שהאופציות הן רבות ומגוונות חלק מהאנשים יעדיפו לרכוש אופנוע במוסך, וחלק יעשו זאת בסוכנות רכב. לרוב, מוסכי אופנועים מתעסקים במכירת אופנועים משומשים, וניתן להביא כדוגמא את אופנועי מטלון הידועים. כשנרכוש אופנוע חדש – בד"כ נעשה זאת דרך סוכנות רכב, אך לאו דווקא. מוסכים רבים מנהלים תקשורת עם סוכנויות רכב, מייצגים אותן ומוכרים בשמן אופנועים חדשים.

 

יתרונות רכישת אופנוע משומש

ככל הנראה, היתרון המשמעותי ביותר בעת שנרכוש אופנוע משומש – הוא כמובן עניין המחיר. ירידת הערך של אופנועים היא גדולה מאוד ביחס לבלאי שלהם – ולכן משתלם מאוד לרכוש אופנוע משומש, אפילו שנה או שנתיים לאחר שהורד ממנו הניילון. כמו כן, כשאנו רוכשים אופנוע משומש במוסך, לרוב המכונאי יבצע בדיקה מקיפה לרכב לפני שהוא מעביר אותו הלאה. במידה ואנו סומכים על המכונאי ומכירים אותו, אנו יכולים להבטיח שהוא יחשוף בעיות כאלה ואחרות במידה וישנן.

 

יתרונות רכישת אופנוע חדש

אין כמו הפלסטיקה הנוצצת בשמש, וחלקי המתכת המבריקים המאפיינים מראה של אופנוע חדש. כשאנו רוכשים אופנוע חדש, כדאי שנתחיל להתרגל למבטים של הסובבים אותנו בכל מקום, ואין זה משנה איזה סוג אופנוע זה. רכישת אופנוע חדש מאפשרת לנו לטפל בו מהקילומטרים הראשונים שלו, וכך אנו מבטיחים שהוא בידיים טובות. כמובן, רצוי לרכוש אופנוע חדש רק במידה ואנו מתכוונים להחזיק בו מספר שנים – עקב ירידת הערך שהוזכרה בפסקה הקודמת.

 

טיפים לרכישת אופנוע

מתכוונים לרכוש אופנוע משומש או חדש? תתחדשו! אספנו עבורכם מספר טיפים שימושיים:

 

אל תוותרו על בדיקה!

בעת שאתם רוכשים אופנוע משומש – אין זה משנה אם הרכישה מבוצעת במוסך או דרך אדם פרטי, אל תוותרו על בדיקה מקיפה. דילוג על הבדיקה משמעותה "קניית חתול בשק".

 

בצעו רכיבת ניסיון

כל אופנוע מעוצב בצורה שונה, ולא כל אופנוע יהיה לכם מתאים ונוח. לכן, נהוג לבצע רכיבת ניסיון על האופנוע לפני שאנו מחליטים אם לרכוש אותו או לא, והדבר מומלץ במיוחד.

 

קחו בחשבון הוצאות עתידיות

בעת שאנו רוכשים אופנוע, חשוב לקחת בחשבון את ההוצאות הנלוות – במיוחד אם מדובר באופנוע הראשון שלנו. רכישת אופנוע ראשון כרוכה גם בקניית קסדה, מיגונים ועוד. כמו כן – ברכישת כל אופנוע מומלץ לבדוק עלות טיפולים תקופתיים, כדי לצפות הוצאות עתידיות.

מרוץ שטח

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
רכב יקר
השכרת רכבים
השכרת רכבי יוקרה לטווח ארוך או קצר

מתי בפעם האחרונה הגשמתם חלום? כעת יש לכם את ההזדמנות. באמצעות השכרה של רכבי יוקרה מחברה מובילה בתחומה תוכלו לקבל חוויה בלתי נשכחת, בעלות כספית אטרקטיבית. כל הפרטים אודות השירות

מד מהירות
בלוג רכב
מה הרכב הכי מהיר בעולם?

אם גם אתם, כמו אנשים רבים אחרים, אוהבים מהירות, ברור שאתם מתעניינים מידי פעם מה חדש בעולם הרכב. האמת היא שאנחנו חיים בעידן כזה שבו יש לא מעט חידושים בתחום

מפתח
בלוג רכב
מה הוא ליסינג תפעולי?

בעוד שבשנים עברו שיטת הליסינג התפעולי הייתה שמורה בעיקר לחברות וארגונים שמספקים רכבים לעובדיהם, בימינו גם אנשים פרטיים בוחרים לחכור רכב בדרך המימון הזאת. מהו הליסינג התפעולי ובמה הוא שונה

אופניים
בלוג רכב
איפה אפשר לקנות אופניים חשמליים טובים?

האופניים החשמליים הפכו לאחד מכלי התחבורה היעילים ביותר בישראל. לאור הפקקים הרבים שפוקדים את ערי ישראל, אנחנו מחפשים דרך נוחה וזולה להתנייד בתוך העיר, וזה בדיוק מה שהאופניים החשמליים מאפשרים

צריכים עצה מרופא ?