מה יותר משתלם, מופעי קסמים לילדים או למבוגרים

מופע של קוסם לילדים יהיה שונה מאוד ממופע של אותו קוסם כאשר יופיע בפני מבוגרים. השוני יתבטא במגוון היבטים, אם זה בתלבושות, בפנייה לקהל, בתוכן ועוד. היכולת של קהל לקלוט ולעבד מהר יותר מידע והיכולת להתרכז, מובילה הרבה קוסמים להתמקד במופעים למבוגרים. 

 

קוסם לילדים – יותר מסתם קוסם

קוסם לילדים מאוד פופולארי בחגיגות ימי הולדת, קייטנות, ערבי כיתה ואירועים נוספים. הורים רבים רוצים להפתיע את ילדיהם במופע קסמים טוב ואיכותי. קופסאות סכינים, ריחופים היעלמויות ועוד הרבה קסמים, מדהימים את הילדים ומשאירים אותם מרותקים לכיסא במהלך כל ההופעה .

בדרך כלל , בהופעה, ישלב הקוסם את הילדים באופן אקטיבי, מה שיגרום להם ליהנות יותר – הם לא רק צופים, הם גם משתתפים. כמעט כל קוסם ייתן את הקרדיט של הקסמים לילדים, יציג את המשתתפים בתור הקוסמים, ויציג את הדברים כאילו הצלחת הקסם תלויה בהם ובביצוע שיעשו ,מה שייתן להם תחושה של הרגשה טובה.

כמובן שכדאי להתאים את המופע לגילאי הילדים. קוסם לילדים יידרש גם להשקעה מעבר למופע הקוסמות – כי עליו להיות עם גישה ייחודית לילדים, כך שכולם ירותקו אליו.

 

קוסם למבוגרים – השקעה באיכות הקסם

כשאנחנו חושבים על קוסם , עולה בנו מחשבה צבעונים וילדותית. קוסם למבוגרים לא ישתמש בכל הצבעוניות הזו, הוא ימשוך את תשומת ליבכם גם בלעדיה, עם חליפת קוסם רגילה.

כיום , תחום הקוסמות התפתח מאוד ופונה גם לקהלים של אנשים מבוגרים. בשנים האחרונות תחום הקוסמות צבר תאוצה, כך שכולנו רואים קוסמים באירועי חברה, חתונות, ימי גיבוש לעובדים, מסיבות ואפילו באירועים דתיים .

אומנם לעיתים תתקשו להבדיל בין הקוסם או לבין אמן חושים לאירועים לאורחים, אבל שהוא יתחיל להסתובב בין האנשים בקהל ולעשות קסמים, לא תפספסו אותו. במופע כזה תראו החל מקסמים שמצריכים עומק ומחשבה רבה עד מופעי היעלמות. קוסמים רבים יגידו שיותר משתלם להופיע כקוסם למבוגרים כי כאן יש מלאכת במה נטו בלי צורך בגישה ייחודית לילדים.

 

ועכשיו נחדד מעט את ההבדל בין קוסם למבוגרים לבין קוסם לילדים

אם עדיין לא הבנתם מה ההבדל בין קוסם למבוגרים לבין קוסם לילדים, הנה כמה נקודות בולטות:

  • תלבושות – אצל ילדים התלבושות של הקוסם יהיו צבעוניות ומול מבוגרים די בחליפת קוסם.
  • קסמים – קסמים למבוגרים יהיו הרבה יותר מורכבים מקסמים לילדים. נכון שהיום גם קסמים לילדים הפכו למורכבים, אבל בהחלט לא ברמה של הקסמים למבוגרים .
  • קצב – קצב הקסמים למבוגרים יהיה מהיר יותר ודורש ריכוז במהלך ההופעה, לעומת קצב הקסמים לילדים שיהיה איטי בהרבה .
  • השפה תהיה שונה בהתאם לאירוע ולקהל שנמצא בו.
  • מוזיקה – המוזיקה בהופעה למבוגרים תהיה דרמטית ואפלה, ליצירת קשר עמוק, בעוד שבהופעה לילדים היא תהיה קלילה .

אפשר לסכם ולומר שהשאלה אם משתלם להיות קוסם לילדים או למבוגרים תלויה באופי של האומן. אם מדובר באומן עם גישה לילדים, ישתלם לו יותר להופיע מול קהל צעיר מבלי להיכנס לקסמים מורכבים. אם מדובר באומן שאין לו כוח להיות גם קוסם וגם "גננת", ישתלם לו יותר להופיע מול מבוגרים, גם אם ההשקעה בקסמים גדולה יותר. 

אמן חושים לאירועים

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
רכב חדיש
הובלות
איך לקנות את המכונית הבאה שלך

מדי כמה שנים מומלץ וכדאי להחליף את המכונית. המכונית שאתם נוסעים בה היא אולי אהובה עליכם במיוחד ונקשרתם אליה באופן אישי, אבל חשוב לזכור שמכונית היא דבר מתבלה, שמאבדת מערכה

בלוג רכב
מה העלות של עמדת טעינה לרכב חשמלי?

יותר ויותר אנשים מבינים כיום כי רכישת רכב חשמלי יכולה להיות חסכונית הרבה יותר לטווח הארוך, מבחינה כלכלית. וכמובן שניתן ליהנות מיתרונות רבים ואחרים כמו שמירה על הסביבה. במאמר הבא

מרצדס
מכירות ורכישות רכבים
השלבים לעשות במהלך רכישת רכב

המכונית הישנה שלכם כבר עושה צרות, הגלגלים נשחקים, האמברקס כבר לא בולם את האוטו כמו שצריך, הריפוד קרוע ומאובק וכל שני וחמישי אתם במוסך בגלל בעיה אחרת בה. ובכן, כל

צריכים עצה מרופא ?