מה מיוחד ברכבים האנגליים

הרכבים האנגליים השונים עליהם נפרט בהמשך המאמר, הם חלק ממיתוס של יוקרה וריגוש.

המותגים השונים, בין היתר כאלו שמופיעים במרוצי ספורט מוטורי יוקרתיים ברחבי העולם, וכן כאלו המזוהים עם סדרת הסרטים האייקונית ג'יימס בונד, הפכו את הרכבים האנגליים לפופולריים במיוחד.

במאמר שלפניכם, נדון בדברים המייחדים את הרכבים האנגליים והפכו אותם לפופולריים במיוחד.

 

רקע כללי

כל אדם המגיע לאנגליה, בין אם לטיול ובין אם לצורך השקעות נדל"ן באנגליה, מבחין במהרה ברכבים השונים שנמצאים על הכביש, דוגמת אסטון מרטין, בנטלי, יגואר, לנד רובר, ועוד. אמנם רכבים אלו נמצאים גם בארץ, אך באנגליה הם נמצאים בשפע, ויש מספר סיבות לכך, מעבר לעובדה שהם מיוצרים במדינה. בפסקאות הבאות נסביר מה בדיוק מיוחד ברכבים אלו.

 

האיכות

לאלו מביניכם שמכירים דבר או שנים בעולם הרכב, כנראה הבחנתם בכך שכל המותגים המפורטים מעלה הינם יצרניות רכבי יוקרה. בלי קשר להיות רכבים אנגליים פופולריים, או בכלל, רכבים פופולריים בכל העולם, רכבים אלו מיוצרים בידי מיטב אנשי המקצוע וממיטב חומרי הגלם, דבר שמביא אותם לקדמת הבמה והתעשייה. מדובר ברכבים יוקרתיים, שכמובן כתלות בדגמים השונים, מציעים חוויית נהיגה מעולה, בטיחות ברמה הגבוהה ביותר, ובעיקר – איכות בלתי מתפשרת.

 

היוקרה

כפועל יוצא מן הפסקה לעיל, איכות גבוהה מאוד מתורגמת גם ליוקרה ולסמל סטטוס. אמנם זהו משהו שניתן להגיד על מותגי רכב איכותיים בלי קשר להיותם אנגליים, אך נדמה שמותגי רכב אנגליים רבים הפכו לכאלו המזוהים עם יוקרה. בין אם מדובר ברכב יגואר, ובין אם מדובר בכל רכב אנגלי אחר, כמעט שכל אחד מהם הפך לסמל סטטוס ומעמד יוקרתי.

 

האייקוניות

קשה להתעלם מן "הפיל שבחדר", במובן חיובי כמובן. ג'יימס בונד, סדרת הספרים של הסופר הבריטי איאן פלמינג, שגם לאחר מכן הפכה לסדרת סרטים מצליחה שנמשכת עד היום, מזוהה עם אמצעי ריגול מתוחכמים, נשים יפות, אריסטוקרטיה ואיך לא – רכבים מתקדמים ויוקרתיים. עם השנים, חלק ממותגי הרכב האנגליים, ובעיקר אסטון מרטין בתחילת הדרך ולאחר מכן בנטלי, הפכו למזוהות כל כך עם סרטים אלו, כך שהם הפכו גם כן לאייקוניות ולסמל סטטוס. זהו אלמנט בולט מאוד שמייחד באופן ספציפי את המכוניות האנגליות ככלל, ובעיקר את בנטלי.

 

מאפיינים נוספים

כמובן שלא ניתן לתאר ענף שלם בכתבה קצרה, אך בין היתר ניתן להתייחס לכך שרכבים אנגליים פוקדים מדי חודש את מרוצי הרכב השונים, בין אם מדובר במרוץ שטח, מרוצי מסלול, ועוד. כמו כן ישנם מאפיינים נוספים, אשר לאור מיעוט במקום, לא נרחיב עליהם במאמר זה.

 

לסיכום

אם כך, ניתן לומר שסביב ענף הרכב האנגלי, על מותגיו השונים, יש מעין הילה או פאתוס ייחודיים, לצד איכות ברמה הגבוהה ביותר, שלאורך שנים הפכו את הרכבים האנגליים לפופולריים ברחבי העולם.

 

רכב יוקרה

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
בשר בצלייה
הובלות
איך מומלץ לשנע גריל גז

מהפכת המוצר גריל גז נכנסה לחיינו לפני כמה שנים וחוללה מהפך של ממש בתחום הברביקיו. אם פעם הפארקים היו מלאים בהמוני אנשים צפופים שמנסים למצוא פיסת דשא פנויה למנגל המשפחתי

פטיש
בלוג רכב
הכל על חוקי התעבורה

חוקי התעבורה הם חלק מהותי בשמירה על הבטיחות והסדר בכבישים בעולם ובישראל בפרט. להתעלמות מהחוקים הללו עלולה להיות השלכות חמורות, לרבות קנסות, נקודות, שלילת רישיון ובמקרים חמורים, אפילו אישומים פליליים.

הגה
ביטוחים
ביטוח לרכבי טויוטה היברידית

בשנים האחרונות, הביקוש למכוניות היברידיות צובר תאוצה. זיהום אוויר נמוך, המסייע לשמירה על איכות הסביבה, וכן החיסכון המשמעותי בעלויות צריכת הדלק, מביאות להגדלת נתח השוק המדובר. עניין נוסף המגדיל את

רכב יוקרה
בלוג רכב
מה מחירה של עמדת טעינה לרכב חשמלי

במידה והחלטתם להתקין עמדת טעינה פרטית לרכב חשמלי ב בית פרטי  או בבניין משותף – אתם הולכים לקראת תהליך מורכב שדורש מכם לקרוא מעט על הנושא או להתייעץ עם חברה

צריכים עצה מרופא ?