ביטוח לרכבי טויוטה היברידית

בשנים האחרונות, הביקוש למכוניות היברידיות צובר תאוצה.

זיהום אוויר נמוך, המסייע לשמירה על איכות הסביבה, וכן החיסכון המשמעותי בעלויות צריכת הדלק, מביאות להגדלת נתח השוק המדובר.

עניין נוסף המגדיל את נתח השוק הוא הזולת עלויות הביטוח מצד חברות הביטוח, זאת על מנת לעודד מעבר למכוניות ירוקות יותר, האיכותיות יותר לסביבה.

 

מהו רכב היברידי?

הרעיון עליו מתבסס הרכב ההיברידי הוא שילוב שני מנועים ברכב אחד, מנוע בנזין ומנוע חשמל. מנוע הבנזין הוא מנוע בעירה המונע באמצעות דלק, כפי שאנו מכירים משאר כלי הרכב הרגילים. המנוע השני מתבסס על הנעה חשמלית.

ניתן להשתמש בכל מנוע בנפרד בעת הנסיעה ברכב. שימוש במנוע החשמלי יאפשר נסיעה שקטה וללא רעשים, זאת בניגוד לשימוש במנוע הבנזין. ניתן להשתמש בשני המנועים יחדיו, זאת על מנת להעניק לרכב כוח רב, המסייע לו להגיע למהירות גבוהה יותר בזמן קצר יותר. נתון זה מסייע בעיקר בעת ביצוע עקיפה בכביש.

 

חסכונית וכו' – יתרונות הרכב ההיברידי

שילוב שני המנועים ברכב אחד, מפחית את צריכת הדלק ולמעשה, מעניק לנו רכב חסכוני והנאה מנסיעה שקטה ושלווה. בנוסף, שילוב שני המנועים יחדיו מפחית את שיעור פליטת רעלים וגזים, הנפלטים כתוצאה מתהליך הבערה הנגרם בעת השימוש במנוע בנזין. על מנת לסבר את האוזן, מדובר בהפחתה של כ – 40 אחוזים בזיהום האוויר בהשוואה לשאר כלי הרכב הרגילים.

 

טויוטה

דומה ליצרנית רכב המייצרת רכבים היברידים היא חברת "טויוטה". בית היוצר של "טויוטה" מספק לשוק מספר רחב של כלי רכב היברידיים העונים לצרכים של כולם, רכבי שטח, רכבים משפחתיים וכן רכבים קומפקטיים יותר. קיימים מספר דגמי טויוטה היברידית, בהם טויוטה יאריס, קורולה היברידית, קאמרי, C – HR, ראב – 4 ופריוס.

 

יתרון נוסף – ביטוח רכב טויוטה היברידית

קביעת שיעור פוליסת הביטוח לרכב היברידי נקבע בהתאמה לפרמטרים בעזרתם נקבע שיעור פוליסת הביטוח של כל שאר הרכבים. הפרמטרים המכתיבים את שיעור הביטוח הם שיעור מידת הגניבות של סוג הרכב, שכיחותו בכביש, רמת האבטחה של הרכב, זמינות חלקי החילוף, וכן מאפייני הנהג.

לפי סקירה שבוצעה על ידי חברות הביטוח בחו"ל, ברכבים היברידים נוהגים לרוב נהגים בעלי וותק בכביש, ששיעור עברות התנועה שביצעו בעבר נמוך. עוד לפי התסקיר, עולה כי ניתן להציע לנהגי הרכבים ההיברידיים תעריף פוליסת ביטוח מוזל. בשל כך, נוהגות רוב חברות הביטוח להעניק הנחה בעת רכישת הפוליסה.

כמו כן, ישנן חברות אשר מחייבות בתשלום נוסף באם הנהג מעוניין לכסות בביטוחו גם את המערכת החשמלית של הרכב. נתון מעניין נוסף, הן ההנחות אותן מעניקות הרשויות, הפחתה של מס הרכישה ל – 40 אחוזים, זאת מול 90 אחוזים בכלי הרכב הרגילים.

 

רכב משפחתי

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מכירות ורכישות רכבים
קרוון למכירה – מה צריך לדעת?

מעוניינים להגשים חלום ולרכוש קרוון? ובכן, להלן המידע החשוב ביותר שעליכם לדעת בטרם מבצעים את הרכישה. להלן הפרטים קרוון למכירה – רכישה משמעותית אותה יש לקחת בכובד ראש קרוונים למכירה

עמדת הטענה
רכבים חשמליים
ישראל עוברת לרכבים חשמליים

העולם מכין את עצמו למעבר לרכב חשמלי וכך גם ישראל. כשיותר ויותר דגמים של רכבים חשמליים מתחילים לנסוע בכבישיים הישראלים, כשקמות יותר ויותר עמדות לטעינת רכבים חשמליים. ניתן להסיק דבר

צריכים עצה מרופא ?