אתה רוצה למכור את הרכב שלך? כך תעשה זאת בקלות

מי שמכרו בעבר את רכבם, יודעים שמדובר בתהליך שמצריך יישום של שלבים בסיסיים שיובילו למכירה מהירה וקלה. מדריך זה ירכז את המידע החיוני שיוביל לתוצאה רצויה זו. נזמין אתכם לקרוא את השורות הבאות בעיון רב, כדי שתוכלו לחתום על מסמכי העברת הבעלות תוך זמן קצר במיוחד. 

 

השלב ה – 1: תפנו לחברת ניקוי רכבים מקצועית

אף אחד לא רוצה לקנות רכב מלוכלך ופגום. לכן, עליכם להתחיל קודם כל בהליך ניקיון מקצועי. נסביר שתצטרכו לפנות לחברה מומלצת בתחום. שכן, זו תבצע את ההליכים הבאים ותבריק את הרכב, כך שהוא ייראה כמו חדש:

  • פוליש לרכב
  • ניקיון פנימי
  • ניקיון חיצוני
  • ליטוש לפנסים
  • ניקוי ריפודים ומושבים

השלב ה – 1 תפנו לחברת ניקוי רכבים מקצועית 

השלב ה – 2: תצלמו את הרכב מכל כיוון

עכשיו, אחרי שביצעתם ניקוי דיטיילינג לרכב, אתם צריכים לצלם אותו מכל כיוון אפשרי. אם אתם תוהים למה אנחנו מעבידים אתכם כל כך קשה בשלב זה, כדאי שתדעו שיש לנו סיבה הגיונית. הניסיון מראה שקונים פוטנציאליים רוצים לראות את הרכב בשלמותו, לפני שהם מגיעים לבחון את טיבו בשטח. לכן, נמליץ לבצע צילומים מיד לאחר הניקיון ולשמור אותם בתיקייה מסודרת במחשב שתשמש אתכם בעת הצורך.

 

השלב ה – 3: תכירו את הרכב מקרוב

חשוב מאוד שתכירו את הרכב שלכם מקרוב. שכן, הקונים הפוטנציאליים צפויים לשאול כל מיני שאלות. לכן, ההמלצה היא להכין מראש את ההיסטוריה של הרכב ולבדוק מהם הפרטים שמעניינים בדרך כלל את הרוכשים. אם אינכם יודעים במה מדובר, כדאי שתדפיסו את הרשימה הבאה ותמלאו לצדה את המידע העדכני לרכב שברשותכם:

  • פירוט אודות תאונות (אם היו)
  • תאריכי טיפול
  • קיומם של חלקי חילוף
  • קילומטראז'
  • יד שנייה\שלישית וכו'

השלב ה – 3 תכירו את הרכב מקרוב

השלב ה – 4: תתחילו לפרסם

אתם צריכים לפרסם את הרכב שלכם בכמה שיותר פלטפורמות ברחבי הרשת, כדי שתוכלו למכור אותו במינימום מאמץ. נמליץ להשתמש בפורומים שעוסקים בתחום התחבורה, קבוצות פייסבוק ואתרי יד שנייה למיניהם.

 

טיפ חשוב לסיום: תשכחו ממצב טיסה

מכירה מהירה במיוחד של הרכב תצריך מכם זמינות גבוהה. לכן, נמליץ להימנע מהעברת המכשיר הסלולרי ל"מצב טיסה". תשתדלו להחזיק את המכשיר בהישג יד ולהוסיף תא קולי שיאפשר למתעניינים להשאיר את פרטיהם במקרה הצורך. כך תוכלו להיות בטוחים בכך שלא תפספסו שום פנייה.

 

השורה התחתונה – צאו לדרך!

מי היה מאמין שמכירת רכב יכולה להתבצע בקלות שכזו? עכשיו אתם יודעים מהו הסוד שעומד מאחורי העניין, כך שנותר לכם רק ליישם את 4 השלבים שהוצגו לעיל. בהזדמנות זו, נזמין אתכם להעביר את המדריך הלאה, כדי לסייע לחברים, מכרים וקרובי משפחה שתקועים עם הרכב הישן ולא מצליחים למכור אותו מזה זמן רב.

אתה רוצה למכור את הרכב שלך כך תעשה זאת בקלות

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מגרש
בלוג רכב
פירוק רכבים – דרכים לעשות זאת

אם אתם מחזיקים ברכב ישן, רכב לא תקין, או רכב שעבר תאונה וכבר לא שווה לתקן אותו, תוכלו להוריד אותו מהכביש וגם אולי לקבל על זה קצת כסף. עיריות ומועצות

להתניע אופנוע בבעיטה
אופנועים
איך להניע אופנוע בקיק?

בדיוק כמו ברכב רגיל, גם באופנועים עלולות להיות בעיות שונות בתהליך ההתנעה. בין אם מדובר על בעיה בסטרטר או פגיעה מסיומת במנוע, מדובר על משהו שפשוט לא יאפשר לנו לנסוע.

עבירות מין
עריכת דין
מה העונש הקבוע בחוק על עבירות מין?

כאשר מדובר על עבירות מין בחוק, חשוב להבין שמדובר על סוגים שונים של עבירות, כמו לדוגמא אונס, פדופיליה וגם הטרדות מיניות. כל מעשה נתפס בדרגת חומרה משתנה בהתאם לאופיו, אבל

צריכים עצה מרופא ?