דלקן אוניברסלי – מה זה והאם כל החברות משתמשות בו כיום

אחרי שבשנה הראשונה מאז התפרצות מגפת הקורונה ברחבי העולם מחירי הדלק ירדו בצורה  משמעותית – בעיקר בגלל הסגרים והבידודים הרבים – מחירי הדלק כמעט רק עלו. ישנן סיבות רבות לעליית מחירי הדלק – החל מכך שהעובדה שלא ניתן היה לטוס גרמה לאנשים רבים לקנות רכבים חדשים, ועד העיכובים שחלו בכל שרשרת האספקה בעקבות אילוצים בריאותיים שונים.

בכל מקרה, מחירי הדלק עולים עוד ועוד. העובדה הזו הובילה גם בעלי עסקים שיש להם צי רכבים וגם אנשים פרטיים לחפש פתרון שיאפשר הוזלה של מחירי הדלק. אחד הפתרונות הבולטים לכך הוא התקנה של דלקן אוניברסלי ברכב פרטי או ברכב חברה. בטקסט שלפניכם תוכלו לקרוא מה זה דלקן אוניברסלי, מי משתמש בדלקן אוניברסלי ולמה הוא את זה ועוד מידע שימושי, רב וחשוב בנושא.

 

מה זה דלקן אוניברסלי

דלקן אוניברסלי, במובן הכי פשוט של המילה, הוא מעין מכשיר טבעתי שמותקן בפתח חור התדלוק ברכב שלכם. הדלקן האוניברסלי מאפשר לכם לתדלק בקלות ובמהירות בכל תחנת דלק בארץ, בלי צורך בתשלום מראש או בחיפוש אחר תחנות דלק של חברת אנרגיה ספציפית.

דלקן אוניברסלי מקנה לכם את האפשרות להנות מכוח של קבוצה כדי להוזיל את מחירי הדלק. דלקן אוניברסלי משווק על ידי מספר חברות כיום בישראל. בסוף כל חודש החברה שממנה רכשתם את הדלקן האוניברסלי תשלח לכם חשבונית חודשית, ובה מפורטים כל התדלוקים שביצעתם החודש.

 

מי משתמש בדלקן אוניברסלי

לשימוש בדלקן אוניברסלי יש הרבה מאוד יתרונות שהופכים אותו לפתרון נהדר גם עבור לקוחות פרטיים וגם עבור עסקים קטנים וגדולים. היתרונות של הדלקן האוניברסלי רלוונטיים עבור כל מי שמחזיק ברכב אחד או יותר, ולכן הוא פתרון אטרקטיבי עבור לא מעט אנשים בישראל ובעולם.

חשוב לציין שכל דלקן משויך אך ורק לרכב אחד, ולכן אם יש לכם יותר מרכב אחד שאתם רוצים לחבר לחשבון הדלקן האוניברסלי שלכם, תצטרכו לרכוש דלקן לכל רכב. דלקן אוניברסלי הוא פתרון טוב עבור מנהלי צי רכבים מפני שהוא מקל במלאכת ריכוז המידע בנוגע למצב הרכבים בצי.

דלקן אוניברסלי הוא פתרון טוב גם עבור אנשים פרטיים, ולא רק עבור מנהלי ציי רכבים מפני שהוא מאפשר לכם לעקוב באופן מסודר יותר אחר ההוצאות שלכם על דלק, וכמובן גם להוזיל את מחירו.

 

מה עדיף – דלקן של חברה ספציפית או דלקן אוניברסלית

דלקן אוניברסלי עדיף על דלקן של חברת אנרגיה ספציפית (כמו דלק או פז למשל) ממספר סיבות. דוגמא לכך היא העובדה שהפריסה של תחנות דלק בהן ניתן לתדלק עם דלקן אוניברסלי טובה יותר מהפריסה של כל חברת אנרגיה המשווקת דלקן משנה.

 

סיכום

לסיכום, נכון לשנת 2022 כמעט כל החברות מתקינות דלקן אוניברסלי ברכבי החברה שלהן, כמו גם הרבה אנשים פרטיים.

דלק אוניברסלי

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
רכב חדיש
הובלות
איך לקנות את המכונית הבאה שלך

מדי כמה שנים מומלץ וכדאי להחליף את המכונית. המכונית שאתם נוסעים בה היא אולי אהובה עליכם במיוחד ונקשרתם אליה באופן אישי, אבל חשוב לזכור שמכונית היא דבר מתבלה, שמאבדת מערכה

מפתח
בלוג רכב
מה הוא ליסינג תפעולי?

בעוד שבשנים עברו שיטת הליסינג התפעולי הייתה שמורה בעיקר לחברות וארגונים שמספקים רכבים לעובדיהם, בימינו גם אנשים פרטיים בוחרים לחכור רכב בדרך המימון הזאת. מהו הליסינג התפעולי ובמה הוא שונה

צריכים עצה מרופא ?