איך לשנע גריל גז בצורה הנכונה והבטוחה ביותר

מזל טוב! החלטתם לעבור דירה אבל יש בעיה אחת קניתם גריל גז ואתם לא יודעים איך תעבירו אותו מהבית הישן לחדש.

במיוחד בשביל זה יצרנו לכם מדריך שיעזור לכם לענות על השאלה איך לשנע גריל גז בצורה הנכונה והבטוחה ביותר.

על מנת שתוכלו לשנע אותו כמו שצריך הכנו לכם מדריך ב6 שלבים פשוטים.

 

מהם השלבים לשינוע גריל גז של D&S?

1. תנו לגז גריל להתקרר

הכלל מספר אחד להעברת גריל גז של D&S הוא שלא יהיה שימוש בגריל לפחות למשך יום.

לעולם אל תנסו להזיז גריל או מעשנת מיד לאחר השימוש בו. מכשירים רבים מצוידים בידיות עמידות בחום, אך האלמנטים האחרים כולל המכסה והבסיס יכולים להגיע לטמפרטורות גבוהות במיוחד ולקח זמן עד להתקררות מלאה.

 

2. נקו אותו היטב

לאחר שהמנגל מקורר לחלוטין (או במהלך תהליך הקירור), הקדישו קצת זמן נוסף על מנת לנקות את הגריל ביסודיות. אתם תרצו להימנע מכל שאריות השומן או האוכל שילכלכו פריטים אחרים שעשויים להיות בקרבתם ברכב הנע.

 

3. הסירו את מיכל הגז

בשלב הבא, תרצו לפתוח את מיכל הגז עבור גריל הדלק שלכם, אתם רוצים להסיר לחלוטין את כל הדלק המחובר לגריל עצמו ובתוכו. אז הקפידו לרוקן לחלוטין את כל הדלק לפני המעבר.

 

4. אריזת חלקים וכלים

לאחר שדאגתם למיכל הגז, תצטרכו לדאוג לאחסון המתלים, חלקים וכלים נשלפים מהגריל שלך. חשוב לארוז אותם בקופסה או במיכל נפרד. ביצוע משימה פשוטה זו יעזור לכם להימנע מאיבוד חומרים או גרימת נזק לפנים או לחיצוניות של הגריל שלכם.

 

5. עטפו את הגריל שלכם

כעת, לאחר שכל החלקים מוסרים והגריל קריר ונקי, תוכלו לעטוף אותו בכדי לשמור על בטיחותו במהלך התנועה. הדרך הקלה ביותר להגן על המכשיר היא באמצעות שמיכה רכה.

כמו כן, וודאו שאתם שומרים את שפת הגריל סגורה היטב, כך שהיא לא תיפתח או תעבור במהלך ההובלה. חשוב מאוד לשמור על כל החלקים עטופים בשביל שהגריל לא יפגע או יאבדו חלקים חשובים עבור השימוש הבא שלכם.

 

6. הכנת הגריל לביתך החדש

לפניכם עומדות 2 אפשרויות. אפשרות ראשונה העברת גריל הגז בעצמכם או עם חברת הובלות.

אם בחרתם להזיז אותו בעצמכם, אנו ממליצים להשתמש בטנדר או בקרוואן עם שטח סגור. אתם תוכלו לאבטח אותו באמצעות חבל על ידי קשירת הרצועות. ואם לגריל יש גלגלים, עליכם להניח אותו שטוח על המיטה כדי למנוע ממנו להתגלגל ולשרוט את הגריל או את הרכב שלכם.

 

לסיכום

מקווים שעזרנו לכם במדריך שלנו- " איך לשנע גריל גז בצורה הנכונה והבטוחה ביותר" שינוע נכון יכול להבטיח לכם שהגריל הגז לא יהרס ובכך תוכלו להשתמש בו עוד שנים ארוכות.

 

בשרים על גריל דולק

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ביטוח רכב לזמן קצר
ביטוחים
האם ניתן לרכוש ביטוח רכב לזמן קצר

תחזוקת הרכב היא אחת ההוצאות המשמעותיות ביותר בכל משפחה. הוצאות תחזוקת הרכב כוללות הוצאות כלליות על טיפולים תקופתיים, כמו גם הוצאות בגין טיפולים בעקבות בלאי, כאשר הדוגמה הבולטת ביותר להוצאות

להתניע אופנוע בבעיטה
אופנועים
איך להניע אופנוע בקיק?

בדיוק כמו ברכב רגיל, גם באופנועים עלולות להיות בעיות שונות בתהליך ההתנעה. בין אם מדובר על בעיה בסטרטר או פגיעה מסיומת במנוע, מדובר על משהו שפשוט לא יאפשר לנו לנסוע.

רכב יוקרה
בלוג רכב
מה מחירה של עמדת טעינה לרכב חשמלי

במידה והחלטתם להתקין עמדת טעינה פרטית לרכב חשמלי ב בית פרטי  או בבניין משותף – אתם הולכים לקראת תהליך מורכב שדורש מכם לקרוא מעט על הנושא או להתייעץ עם חברה

צריכים עצה מרופא ?