מעבר מרכב לקורקינט חשמלי

אין אחד בישראל שלא יוצא לו לעמוד בפקקים, פתאום חולף לידו קורקינט חשמלי, שלא עומד כלל בפקקים, לא משלם טסט, לא משלם ביטוח ועוד המון יתרונות.

ובטח שחולפת לכל אחד מאותם אלו שעומדים בפקק לעשות את המעבר לקורקינט חשמלי, אבל האם באמת זה כדאי ומומלץ ? האם באמת יש בזה המון יתרונות או שזה מלווה בחסרונות רבים ?

בימים האחרונים אנו עדים להמון תלונות של הולכי רגל ונהגים בכביש, על כך שהם חוששים לפגוע (או במקרה של הולכי הרגל, גם להיפגע) באחד מאותם קורקינטים חשמליים, והאכיפה אל מול רוכבי הקורקינטים והאופניים החשמליים רק גוברת.

שני אנשים על קורקינט

לעזוב את הרכב לטובת קורקינט חשמלי – יתרונות וחסרונות

ברגע שאנו עומדים בפקק כל אחד רוכב אופניים או קורקינט שעובר לידנו בקלות גורם לנו לקנא, ולהחליט לעזוב את הרכב.

אז האם באמת המעבר הזה מרכב לקורקינט חשמלי הוא כל כך ורוד ? קבלו את רשימת היתרונות שתעזור לכם לקבל את ההחלטה.

מעבר לקורקינט חשמלי  – יתרונות :

עלויות כספיות :

שרוצים להציג משהו תמיד באור חיובי, הדבר הראשון הוא החיסכון הכלכלי העצום שיש בקורקינט חשמלי אל מול הרכב.

העלות של קורקינט חשמלי גם המשוכלל והחזק ביותר עומדת על אלפי שקלים בודדים (שלא לדבר על קורקינט חשמלי יד שנייה, שהעלות שלו יורדת מרף האלף שקלים בהרבה מאוד מקרים).

וכשאנו מדברים על אחזקת רכב, רק הביטוח והטסט השנתי אותו אנו נאלצים לשלם מידי שנה עובר בעלות שלו את העלות של הקורקינט.

אם נוסיף לכל העלויות הבסיסיות האלו עלויות נוספות, כמו עלויות של טיפולים שנתיים, החלפת צמיגים ובלאי, כל אלו גורמים לקורקינט החשמלי להיות כלי תחבורה חינמי אל מול הרכב.

ידידותי לסביבה :

צריכת החשמל של הקורקינט ביחס לשריפת הדלק של הרכב היא כל כך גדולה בממדיה עד שלא ניתן לתאר אותה כמעט במילים.

קורקינט חשמלי לא פולט עשן כלל, הוא לא מצריך שימוש בדלק, ייצורו של הקורקינט ביחס לרכב כמעט ואינו מצריך משאבים מזהמים.

לא פלא שלמרות כל ההגבלות והאכיפה על הקורקינט החשמליים, עדיין אנו רואים הרבה מאוד גורמים שמעודדים דווקא מעבר מרכב לקורקינט חשמלי, וזאת בזכות היתרונות שלו לשמירה על הסביבה.

טכנולוגיה מתקדמת :

אם בעבר רוב הקורקינטים החשמליים היו מונעים על סוללות שלא מספיק חזקות, היום הטכנולוגיה המתקדמת מביאה קורקינטים עוצמתיים במיוחד, שהסוללה מספיקה להגיע למרחקים ארוכים במיוחד וזאת תוך שמירה על מהירות תקן (נכון להיום מהירות התקן היא 25 קמ"ש).

אז אם חשבתם לרגע שהקורקינט לא יוכל לקחת אתכם לכל מקום אליו אתם חפצים להגיע, תחשבו שוב כי מדובר על כלי תחבורה עם טווח נסיעה ארוך במיוחד.

מעבר לקורקינט חשמלי – חסרונות :

נכון שעד עכשיו הכל נראה מושלם וכבר שמתם שלט "למכירה" על הרכב שלכם, אבל רגע לפני שאתם עושים העברת בעלות, שימו לב שלא הכל מושלם ויש קצת חסרונות.

בטיחות :

החוק מחייב כל רוכב קורקינט חשמלי לחבוש קסדה בזמן הנסיעה, אבל קסדה זה לא הכל ופגיעה במהירות גבוה עלולה לגרום נזקים קשים.

לכן חובה להיות ערניים תמיד בזמן הרכיבה ולשים לב לא לפגוע ולא להיפגע.

נתיבי נסיעה :

למרות המאמצים הרבים של הרשויות לסלול כמה שיותר שבילי נסיעה לאופניים וקורקינטים, עדיין אין מספיק נתיבים כאלו ואז נאלצים לרכב על הכביש.

הכביש לא תמיד סימפטי ולכן נסיעה בכביש עלולה להיות מסוכנת, ושוב חוזרים לנושא הבטיחות.

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כידון
בלוג רכב

מעבר מרכב לקורקינט חשמלי

אין אחד בישראל שלא יוצא לו לעמוד בפקקים, פתאום חולף לידו קורקינט חשמלי, שלא עומד כלל בפקקים, לא משלם טסט, לא משלם ביטוח ועוד המון יתרונות. ובטח שחולפת לכל אחד

רכב בעיצוב מיוחד
רכבים

יבוא רכב – עובדים בשבילך

מצב התחבורה הציבורית בישראל הוא בין הגרועים במדינות המערב המפותחות. רק צריך להסתכל למדינות כמו צרפת, גרמניה וארצות הברית. בכולן תוכלו למצוא רכבת תחתית, חשמליות, קווים של אוטובוסים לכל פינה

סמל רכב
רכבים

איסוזו דימקס – רכב העבודה האולטימטיבי

מחפש רכב עבודה עוצמתי אשר ישמש אותך למשך שנים ארוכות? אנו גאים להציג לכם את איסוזו דימקס – רכב העבודה האולטימטיבי. מחפש לרכוש רכב עבודה? יש לנו את הרכב בשבילך

רכב משפחתי
רכבים

3 טיפים לניהול צי רכב

חלק ניכר מהחברות הגדולות והבינוניות במשק מחזיקות ציי רכב ברשותן, ניהול צי רכב הוא משימה לא פשוטה הכוללת משתנים רבים אליהם יש לשים, כדי לעשות זאת בצורה הטובה והחסכונית ביותר

צריכים עצה מרופא ?