עבירת נהיגה ללא רישיון נהיגה

נהיגה ללא רישיון היא אחת מהעבירות החמורות ביותר. במידה ונתפסתם על ידי שוטר נוהגים ללא רישיון בתוקף, במהלך פסילת רישיון ואף חלילה ללא רישיון בתוקף, עליכם לפנות לעו"ד לתעבורה לייעוץ מקיף על מה עליכם לעשות. במקרים מסוימים העונש יכול להגיע עד למאסר בפועל. במאמר זה נסביר לכם הכל על עבירת נהיגה ללא רישיון נהיגה.

 

נהיגה ללא רישיון

נהיגה ללא רישיון בתוקף, רישיון שנשלל או במידה ואין לכם רישיון – הינה עבירה חמורה. זה לא משנה כיצד נפסל הרישיון, לכמה זמן ומתי. החוק מבהיר בצורה הברורה יותר שאסור לנהוג בזמן פסילה, שלילה ואו רישיון ללא תוקף במידה ושכחתם לחדש.

במידה והייתם מעורבים בתאונה או בעבירת תנועה נוספת במהלך הנהיגה ללא רישיון, מצבכם יוחמר. במידה ויש נפגעים בתאונה או בעבירות התאונה, העונשים יהיו כבדים יותר. למידע מקיף ודרכי התמודדות מומלץ לפנות לעורכי דין לתעבורה אשר יוכלו לייעץ לכם ואף ללוות אתכם בהליך המשפטי.

 

חומרת העבירה

גזר דין והעונשים הקיימים בחוק לנהג שנהג ללא רישיון מתחילים משלילת הרישיון, פסילתו ועד לעונש מאסר במשך שנתיים. כמובן שחומרת העבירה משתנה בהתאם למקרה ולבית משפט. עורכי דין לתעבורה המתמחים בנושא יודעים להציג את מכלול הראיות ולהסביר לשופט את הנסיבות שהובילו למקרה המצער.

העונשים עשויים להיות מחמירים פחות במידה ועורכי דין לתעבורה ייצגו אתכם. זכרו שבית המשפט רואה כל נהיגה ללא רישיון כהתרסה נגד הרשויות ונגד שלטון החוק. דבר זה עלול להכריע את גזר הדין ללא התחשבות בנסיבות חייכם שהובילו למקרה הזה. במקרים רבים מוטל עונש מאסר בפועל.

 

נהיגה ללא רישיון בתוקף

כל אדם הנוהג בכביש נוהג עם רישיון נהיגה בתוקף. דבר שמוכיח שהנהג עבר את כל מבחני התיאוריה, המבחנים המעשיים וכן הלאה עד לקבלת הרישיון עצמו. כלומר, לא כל אדם שרוצה להיכנס לרכב ולנהוג יכול לעשות זאת.

אממה, גם אם הנכם מורשי נהיגה עם רישיון, הרישיון צריך להיות בתוקף בהתאם לרכב עליו אתם נוהגים. נהיגה ללא רישיון מתאים לסוג הרכב במודע הינו עבירה על החוק. בתי המשפט אינם רואים זאת בעין יפה ורצוי לפנות לעורכי דין לתעבורה שיוכלו לסייע לכם כיצד לפעול במקרה שכזה.

 

נהיגה ללא רישיון רכב

במידה והנכם נוהגים בכביש ללא רישיון, ללא מבחנים תיאורטיים ומעשיים, ללא הוצאת רישיון נהיגה על כל סוג של כלי רכב – אתם מבצעים עבירה חמורה. בנוסף, גם אנשים שהיה בידם רישיון נהיגה והוא נפסל או שלל – גם הם עוברים על אותו החוק.

מבחינת החוק זה לא משנה אם לאדם היה בעבר רישיון או לא, כל עוד ברגע שבו נעצרת אתה ללא רישיון בפועל – אתה מבצע עבירה חמורה. במצב שכזה יש ליצור קשר עם עורך דין לתעבורה על מנת להתייעץ כיצד להמשיך בהליך המשפטי.

עבירת נהיגה

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
עבירות מין
עריכת דין
מה העונש הקבוע בחוק על עבירות מין?

כאשר מדובר על עבירות מין בחוק, חשוב להבין שמדובר על סוגים שונים של עבירות, כמו לדוגמא אונס, פדופיליה וגם הטרדות מיניות. כל מעשה נתפס בדרגת חומרה משתנה בהתאם לאופיו, אבל

רכב מאובטח
ביטוחים
מה זה ביטוח חובה לרכב ומה הוא מכסה?

המטרה העיקרית של ביטוח חובה היא לספק פיצוי בגין נזקי גוף שנגרמים לנהג, לנוסעים או להולכי רגל שנפגעו כתוצאה מתאונת דרכים. זה גם ההבדל בין ביטוח חובה, רכוש וצד ג',

בשר בצלייה
הובלות
איך מומלץ לשנע גריל גז

מהפכת המוצר גריל גז נכנסה לחיינו לפני כמה שנים וחוללה מהפך של ממש בתחום הברביקיו. אם פעם הפארקים היו מלאים בהמוני אנשים צפופים שמנסים למצוא פיסת דשא פנויה למנגל המשפחתי

צריכים עצה מרופא ?