כמה עולה להשכיר רכב 7 מקומות?

יש לא מעט סיבות להשכיר רכב בארץ או בחו״ל – טיול או חופשה, תקלה ברכב, החזרתם את הרכב חברה למקום העבודה שלכם ועוד. חברות השכרת רכב בארץ מציעות מגוון פתרונות בטווח מחירים רחב ותנאי השכרה משתנים. האופציות לסוגי הרכבים גדולה גם כן, וקיימת גם האופציה המוכרת של רכב גדול, עם 7 מקומות. אז איך כדאי לעשות את זה וכמה עולה השכרת רכב 7 מקומות – המשיכו לקרוא…

 

השכרת רכב

ברגע שהחלטתם כי עליכם להשכיר רכב, מסיבתכם האישית, יש כמה צעדים שחשוב לעשות לפני ההזמנה. השלב הראשון הוא להבין את טווח התאריכים בו תצטרכו את הרכב, האם מדובר בשבוע – שבועיים, או תקופה ארוכה יותר של מספר חודשים. לאחר מכן יש לבחור את סוג הרכב – מעבר לנוחות, חיסכון בדלק, האם תצטרכו חנייה ועוד, השאלה החשובה היא כמה נוסעים תיהיו. אם מדובר ברכב קטן שצריך להכיל אתכם או בן זוג נוסף, האפשרויות הן רבות. אם מדובר במשפחה ויש צורך ברכב גדול של כ7 מקומות, האפשרויות מצטמצמות, אך קיימים רכבים טובים כאלה היום. לאחר מחשבה על הדברים החשובים בשבילכם, יש לבצע סקר שוק ולבדוק בין החברות השולטות בשוק את המחיר המשתלם ביותר עבורכם, הכולל את כל הפרמטרים שבחרתם.

 

מחירים

השכרת רכב לתקופה מוגבלת היא הוצאה לא קטנה, וחשוב לבצע בדיקת מחירים והסתכלות בשוק הקיים לפני שמבצעים הזמנה. המחיר עשוי להשתנות לפי תקופת ההשכרה, סוג הרכב, גודל הרכב ופרמטרים נוספים. לדוגמא, השכרת רכב פרטי פשוט, לתקופה של כשבוע, יכולה להגיע לטווח המחירים 500-1,000 ש״ח. השכרת ג׳יפ לתקופה של כשבוע יכול להיות בטווח המחירים של 1,200-2,800 ש״ח. רכב משפחתי יעלה בטווח המחירים 600-1,300 ש״ח, ומיני-וואן לשבוע יכול להגיע ל1,700-4,500 ש״ח. רכב 7 מקומות חדש, יכול להגיע לכ6,000 ש״ח לשבוע.

 

יתרונות לרכב גדול

הרבה מתלבטים איזה רכב עדיף, קטן או גדול, ומהם היתרונות של כל אחד. חשוב להכיר את היתרונות של רכב גדול, הפחות נפוץ בארץ, כדי לקבל החלטה נכונה. דבר ראשון, עבור משפחה גדולה של מעל 5 נפשות רכב של 7 מושבים יהיה הפתרון המושלם. רכב עם מקום לכולם, אין צורך ב2 רכבים שונים לכל יציאה מהבית. בנוסף, לרכב בעל 7 מקומות בדרך כלל יהיה מקום אחסון גדול. בנוסף, ניתן תמיד לקפל את המושבים האחוריים וכך נפתח מקום אחסון ענק ושימושי. רכב גדול בדרך כלל מוגדר כבטיחותי יותר בכביש. הרכב מסיבי ויציב, עם מערכות מתקדמות.

 

לסיכום

לאחר ההחלטה שיש לכם צורך בהשכרת רכב, וברכב גדול של 7 מקומות, חשוב להבין מה הם עוד הקריטריונים החשובים עבורכם כמו תקופת ההשכרה, חסרון בדלק, סוג הרכב וכו׳… לאחר מכן כדאי לעשות סקר שוב ולהבין את טווח המחירים בין החברות השונות. השכרת רכב 7 מקומות יכול לנוע בין כמה אלפי שקלים, תלוי בשאר הקריטריונים.[

רכב משפחתי

 

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם

צריכים עצה מרופא ?