הכל על שליחויות במהלך הקורונה

נגיף הקורונה הגיע למדינת ישראל לפני כארבעה שבועות, ומאז זורע פחד ואימה אצל רבים מהתושבים. גם מי שהיה בתחילת התהליך הזה ספקן וציני, מוצא את עצמו היום בהבנה מוחלטת שהעניין הזה הוא ממש לא צחוק. מעבר להיותו של נגיף הקורונה מסוכן ומדבק בצורה קיצונית, הוא גם הביא איתו השפעות חמורות על התנהלותו של המשק הישראלי בפרט וגם של המשק העולמי בכלל. היות וכל התנהלויות השגרה הרגילות שלנו השתנו, הרבה מהחברות והעסקים עברו למתכונת של משלוחים על מנת להצליח להמשיך ולהרוויח ולספק שירות ללקוחות. אז איך עושים את זה? בואו ונסביר לכם הכל על שליחויות במהלך הקורונה.

 

מה בעצם שונה כאן? היו שליחויות גם קודם

אז זה נכון, מערכי משלוחים פעלו הרבה לפני שהקורונה נכנסה אל חיינו וסיפקו מוצרים כמו בגדים, מזון ומוצרים נוספים עד פתח הדלת. אולם בעקבות הקורונה, מערכי השליחויות השתנו לחלוטין. קודם כל, חברות רבות צירפו לעצמן מערך משלוחים מבלי שהוא היה קיים עבורן קודם לכן. כך, לדוגמה, מסעדות רבות שלא הפעילו מערך משלוחים והעדיפו לקבל את הלקוחות אך ורק בשטח החנות, מצאו את עצמן תלויות במערך משלוחים שכזה, אחרת המסעדה לא תוכל להמשיך ולפעול.

עסק שנאלץ לסגור את שעריו בימים מורכבים כמו הימים שאותם אנחנו עוברים בתקופה האחרונה, עלול להיכנס למשבר כלכלי שיהיה קשה מאוד לצאת ממנו אחר כך. לכן, עסקים רבים מנסים להציל את כל מה שאפשר להציל לאורך התקופה הזו.

 

הכל על שליחויות במהלך הקורונה

אז שליחויות במהלך הקורונה הן בהחלט אופציה טובה, אולם יש בהן כמה שינויים. אם עד לפני כמה שבועות קיבלנו את המשלוח את הבית – פתחנו את הדלת, לקחנו את המשלוח מידיו של השליח, שילמנו לו טיפ ורק לאחר מכן הוא עזב, הרי שהיום השליחים צריכים להניח את המשלוח בפתח הבית, מבלי מפגש ישיר עם הלקוח המקבל את המשלוח.

בנוסף, לאחר קבלת המשלוח יש הנחייה ברורה לשטוף את הידיים היטב ובצורה יסודית, להשליך את השקית או הארגז שבתוכו נמצא המשלוח לפח ולחטא את האיזור בו הונח המשלוח.

 

איזה מוצרים ניתן לקבל עד הבית באמצעות שליחויות במהלך הקורונה?

אז תחום המזון ממשיך כמובן לפעול עם שליחויות עד הבית במהלך הקורונה, אך הוא לא היחיד. שליחויות של בגדים, שליחויות של גאדג'טים, שליחויות של משחקים, שליחויות של הלבשה תחתונה, שליחויות של מוצרי מכולת, שליחויות של מוצרים טבעיים כמו קמגרה ללא מרשם, שליחויות של פרחים שישמחו את היקרים לכם בזמן הריחוק, שליחויות של מכתבים, שליחויות של רהיטים שונים לבית, שליחויות של תמונות ועוד.

אנחנו יודעים שמשבר הקורונה משפיע על כולכם ופוגש את כל אחד מכם במקום מורכב אחר, אבל שליחויות במהלך הקורונה יכולות לעשות לכם קצת יותר שמח בלב. תהנו!

איש שרות

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מנעולים אלקטרוניים
כללי
מנעול אלקטרוני

בעולם המתקדם טכנולוגית של היום, מנעולים אלקטרוניים הופכים פופולאריים יותר ויותר למטרות מסחריות ופרטיות גם יחד. פתרונות אבטחה חדשניים אלו מציעים מגוון יתרונות, נוחות ושליטה משופרת לעומת מנעולים מכניים מסורתיים.

חשמל
בלוג רכב
איך לעשות קמפינג עם האוטו בלבד

אוהבים לטייל בארץ ורוצים לעשות זאת לא בבתי מלון אלא בקמפינג? תוהים איך ניתן לעשות זאת בצורה הכי נוחה ופשוטה שאפשר? אם כך, כדאי שתדעו: השכרת גנרטור וחיבורו לחשמל הרכב

צריכים עצה מרופא ?