איך לרכוש רכב יוקרה מבלי לשבור את הכיס

רכב יוקרה, אמין, איכותי, יפהפה וכזה שיספק לנו הנאה בלתי נגמרת, נתפס כחלום לא מושג עבור רובנו.

נתפס ככזה – אך חשוב מאוד לדעת – החלום יכול להפוך למציאות! החלום הינו בר מימוש, עבור כל אדם, בתנאים השווים לכל נפש.

להלן נפרט כיצד ניתן לעשות זאת.

 

הלוואה לצורך רכישת רכב

עוד קודם נצלול לכל פרטי המסלול לרכישת רכב יוקרה מבלי לשבור את הכיס, נציג בקצרה את השורה התחתונה של המסלול. הדרך לרכישת רכב יוקרה בישראל, עוברת דרך חברות המציעות מימון מלא לרכב. מה זה אומר, ולמה ההלוואה נצרכת?

 

מחירי הרכב בישראל

מדינת ישראל גובה 100% מכס עבור רכבים. זאת אומרת, שאם מחיר הרכב עבור יבואן הרכבים הוא, למשל, 300 אלף שקל, הוא ייאלץ לשלם כ-300 אלף שקלים כמס למדינה. הנטל הכלכלי של המס שונה מהנטל הסטטוטורי שלו, דהיינו על אף שהחוק מחייב במס את היבואן, בפועל הצרכן הוא זה שסופג את המס, והמכס האסטרונומי מגולם במחיר הרכב.

לכך יש להוסיף את השלכות מגפת הקורונה, שגרמו לעליות מחירים בכל העולם, בכל המוצרים, ובמיוחד בענף הרכב. הקורונה גרמה לקשיים ועיכובים בשרשרת האספקה העולמית, מה שהוביל לעליית מחירי השינוע במאות ולעיתים אף אלפי אחוזים. כמובן שגם עובדה זו מגולמת במחיר. לכך יש להוסיף את המחסור שנוצר בשבבים, מה שמוביל לעליית מחירים ייחודית לענף הרכב.

אם כן, מחירו של רכב בישראל גבוה במיוחד, הן בשל תופעות גלובליות והן בשל המכס הגבוה. עקב כך, נדירים הישראלים שיכולים להרשות לעצמם לרכוש רכב חדש, שלא לדבר על רכב יוקרה, מבלי להידרש להלוואה. הבעיה היא, שהבנק לא יעניק מעצמו הלוואה המממנת ב100% את הרכישה ותידרשו להון ראשוני.

 

הלוואה במימון מלא

עבור רוב האזרחים, מימון חלקי לא מספיק לרכישת רכבי יוקרה. הרוכש נדרש לשלם מקדמה משמעותית, ואין לו את סכום הכסף הדרוש באופן נזיל. הפתרון לכך, הוא לרכוש את הרכב דרך חברה שתאפשר לכם לקחת הלוואה במימון מלא עבור הרכישה. ההחזר יהיה חודשי, בסכום המתאים לכם, שיבחר לאחר התייעצות והרבה אמפתיה מצד החברה, והכי חשוב – ללא צורך במקדמה!

כך, תוכלו לרכוש את הרכב הנכסף מבלי לשבור את הכיס. חשוב לשים לב שהחברה הנבחרת היא בעלת ניסיון, אמינה ועובדת עם כלל הבנקים והחברות הפיננסיות. חברה שאינה עומדת בקריטריונים אלו לא תהיה מתאימה עבורכם, שכן פרויקט המימון עלול להסתבך ותצאו מופסדים מהעסקה.

אתם תהנו מרכב יוקרה כמו שתמיד חלמתם ולא תיאלצו להשקיע בו סכום ראשוני שיציב אתכם בבעיה. אם כן, לפעמים חלומות מתגשמים וחלום הרכב היוקרתי שלכם יהפוך, באופן זה, למציאות.

 

לסיכום

פרויקט רכישת רכב יוקרה הוא מורכב ויקר, ומהווה אתגר עבור רוב הישראלים. הדרך לצלוח אותו מבלי לצאת עם חור בכיס, היא לרכוש את הרכב דרך חברה המציעה מימון מלא לרכישת רכבים – כך, תגשימו את החלום שלכם ותרכשו את הרכב, בהחזר חודשי המתאים לכם.

הגה

 

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מכונית שרות
מוניות
התניידות בחצי האי היפה בעולם

לא משנה מתי אתם נוסעים לסיני ואיפה בחרתם להתארח – יש דבר אחד שכולם צריכים בסיני וזה להגיע למלון או לקמפ. להוציא מקרים שבהם אתם מתארחים באחד המלונות הצמודים לגבול,

כידון
קורקינטים
מעבר מרכב לקורקינט חשמלי

אין אחד בישראל שלא יוצא לו לעמוד בפקקים, פתאום חולף לידו קורקינט חשמלי, שלא עומד כלל בפקקים, לא משלם טסט, לא משלם ביטוח ועוד המון יתרונות. ובטח שחולפת לכל אחד

משלוח
שליחויות
שליחויות של מוצרים טבעיים לאון גברי

העולם של 2020 הוא עולם שמלחיץ ומדאיג לחיות בו הרבה יותר מהעולם שחיינו בו פעם. מעבר לבעיות רגילות ושגרתיות כמו בעיות של לחץ מהעבודה, שגרה מעייפת, גידול הילדים, חשבונות גבוהים

מוסך ראשית
בלוג רכב
3 טיפולים שחובה לעשות ברכב בכל שנה

בכל הנוגע לטיפולים ברכב, חשוב להכיר אלו סוגי טיפולים חובה לעשות ברכב בכל שנה. אנשים רבים לא בטוחים אלו טיפולים יש לעשות לרכב כל שנה וחוסר הוודאות עלול להיות מבלבל

צריכים עצה מרופא ?