בשנים האחרונות יותר ויותר חברות ובתי עסק פרטיים בוחרים להשתמש בשירותי הפרסומת הנוסעת – סטיקרים ומדבקות שניתן להדביק על רכבים פרטיים או על רכבי שירות. מתלבטים האם זה מתאים לעסק שלכם? תנו לנו לעזור לכם בנושא.
פרסום, שיווק וקידום
בעולם שבו אנו חיים, שבו יש עשרות חברות שונות שמתחרות על אותו נתח שוק, קיים הצורך בקידום ובשיווק נכון. מדוע? מכיוון שאם אתם לא תשקיעו בתחום השיווק, החברה שלכם תהייה רק "עוד חברה אחת" מבין החברות השונות שמציעות את אותו מוצר או שירות כמו שאתם מציעים. בעולם שבו אנו חיים היום, יש צורך בלתי מתפשר בקידום ובשיווק יעיל ונכון של בית העסק שלכם. רק באמצעות קידום נכון ויעיל ניתן להגדיל את טווח המכירות שלכם, ולמצוא את עצמכם עם יותר רוכשים פוטנציאליים בכל תחום שהוא.
השאלה הנשאלת היא כיצד ניתן לעשות זאת? ובכן את תחום הקידום והשיווק ניתן לעשות בכמה דרכים. הדרך המוכרת ביותר היא שימוש ברשתות החברתיות: הרשתות החברתיות הפכו להיות מאוד דומיננטיות בשנים האחרונות, ולכן הרבה מאוד אנשים השכילו להשתמש בהן ככלי פרסום ושיווק של בית העסק שלהם. שיווק וקידום במנועי החיפוש של גוגל, הפכו להיות גם מאוד "חמים" ומוכיחים את עצמם עם הגדלת היקף המכירות. בעידן כזה, שבו רק הקידום מתרכז באינטרנט, יש צורך בקידום ושיווק יעיל ואיכותי, כזה שיעניק לרוכש דרך אחרת להגיע אליכם. כאן נכנס התחום של פרסומות נוסעות.
פרסומות נוסעות
פרסומות נוסעות כשמם הן, פרסומות שאנו יכולים להיחשף אליהם תוך כדי תנועה. פרסומות נוסעות בדרך כל מוצבות על רכבים פרטיים או על רכבי שירות בצורה של מדבקות או תוויות. מדבקות ניתן להדביק על כל חלקי הרכב, ויש לכך יתרונות מוכחים: זה מושך תשומת לב ומעניק את האפשרות לחשוף את העסק או השירות שלכם בצורה ייחודית.
השאלה הנשאלת כעת היא האם זה מתאים לבית העסק שלכם? ובכן, התשובה לכך היא לא חד משמעית ונשענת על כמה אפשרויות. לצורך העניין, אם אתם עורכי דין שמעוניינים להגדיל את הפרסום שלכם – פרסומות נוסעות בדמות תוויות על רכבים עשויות להיות פחות "הולמות" ועשויות לשדר חוסר רצינו. מנגד, יש המון תחומים אחרים שבוחרים להשתמש בסוג הפרסום הזה ולהביא להגדלה של המכירות שלהם: חנויות אופנה, חנויות מזון, אנשי מקצוע בתחומים שונים (אינסטלטורים, וטרינרים, נותני ייעוץ בתחומים שונים) ועוד. כפי שציינו קודם לכן, אין נוסחה ברורה שיכולה להעיד האם מדובר בצעד נכון ומתאים לבית העסק שלכם. כל שעליכם לעשות הוא להסתכל על זה מנקודת המבט של הלקוח – האם אתם הייתם מרימים את הטלפון ומחייגים לקבל שירות אם הייתם רואים פרסומות נוסעת – ופעלו לפי האינסטינקט שלכם.