רווקים ללא ילדים? כך תשלמו פחות בביטוח רכב

ביטוח הרכב שלכם נועד אך ורק לשימושכם הפרטי? הגיע הזמן שתשלמו בהתאם. הכירו את ענף ביטוחי הרכב החדש – ביטוחים דיגיטליים מותאמים אישית. אז אם אין לכם נהג צעיר נוסף ברכב, למה שתשלמו על זה?

ענף ביטוחי הרכב עבר מהפכה של ממש בשנה החולפת. השינוי מתבטא בכך שהפוליסה הופכת לפרסונלית ומדויקת יותר – משלמים אך ורק עבור הצרכים שלכם. לא מעבר לכך. נשמע הגיוני נכון? אין סיבה שנשלם על אלמנטים שאינם בשימוש.

 

בדקו את עצמכם

עכשיו הגיע הזמן שתבדקו את עצמכם. אם אתם רווקים ובעלי רכב משלכם – בדקו שבפוליסת הרכב מקיף וחובה לא קיימת אפשרות של כיסוי לנהג צעיר, פונקציה שמוסיפה כסף רב לפרמיה השנתית. בנוסף בדקו את תדירות השימוש שלכם ברכב – אם אתם נוסעים רק בעיר, אולי שווה לעבור לביטוח רכב שמתחשב רק בקילומטרים שאתם נוסעים.

התחרות הגדולה בשוק ביטוחי הרכב מעניקה לצרכנים הישראלים אופציות לבחור בין החלופות הראויות והנוחות ביותר. בשעה טובה יש לצרכנים יכולות לבצע סקרי שוק והשוואת, ולהחליט איזה סוג של ביטוח רכב מתאים לצרכים שלהם וכיצד אפשר לחסוך מאות שקלים בשנה.

משבר הקורונה האיץ מגמה שהתחילה באיטיות עוד לפני – נהגים מעדיפים ביטוחי רכב שמותאמים להם אישית ורוצים לרכוש אותם בהליך דיגיטלי מלא. בנוסף הנהגים רוצים לשלם אך ורק לפי השימוש ברכב ולא תשלומים מיותרים שאינם באים בהלימה לאורח חייהם.

 

רכב

 

כך תשלמו פחות בביטוח רכב

משבר הקורונה גרם לשינוי התנהגות צרכני בהיבטים רבים בחיינו – הרכישות בדיגיטל זינקו במאות אחוזים בישראל, והצורך להישאר בבתים הפך הרגלים שגורים בחיינו לחלקת העבר. גם בתחום הרכב – אזרחים רבים מעידים כי הם מבלים הרבה פחות בכבישים, ולכך יש תוצאות: פחות פקקים.

העובדה שרבים עובדים ולומדים מהבית, שינתה את אורחות חיינו מקצה לקצה, ולעיתים זה נראה כמעט הזוי לשלם את אותו הסכום ששילמנו על ביטוח רכב בשגרה הקודמת. אחת הדוגמאות הבולטות בהיבט הזה הוא ביטוח הרכב הראל סוויץ' – בוא משלמים אך ורק לפי הקילומטרים שנוסעים.

ביטוח הרכב הראל סוויץ' שהושק לפני כשנה, ומתאים במיוחד לתקופת הקורונה – מציע לנהגים לשלם אך ורק לפי הקילומטרים שנסעו החודש. כלומר נסעתם פחות, שילמתם פחות. ביטוח רכב זה שינה את הענף כולו – לפתע הציעה חברת הראל ביטוח פרסונלי, ביטוח שמותאם אישית לנהגים.

להראל סוויץ' אפליקציה ייחודית המותאמת אישית לנהגים – ועוקבת אחר מספר הקילומטרים שנוסעים. הניטור נעשה באמצעות רכיב חכם של חברת איתוראן שמותקן ברכב אחרי רכישת הפוליסה. באפליקציה הייעודית, הנהגים יכולים גם לקבוע את גובה התשלום שירצו לשלם בסוף החודש וכך בעצם לא להיות תלויים בחברת הביטוח – אלא ביכולות שלהם בלבד.

הרכיב החכם של איתוראן שמותקן ברכב המבוטח יכול לסייע בהתראה מפני גניבות, וגם מאפשר במקרי חירום ליווי טלפוני של נציג והזמנת צוותי רפואה לשטח. למעשה האפליקציה של סוויץ' עוזרת לנהגים לנהל את הפוליסה לפי הצרכים של המבוטח. זה בדיוק הזמן לבדוק את ביטוח הרכב שלכם, לוודא שאתם לא משלמים על סעיפים מיותרים, ועל הדרך לחשב מסלול מחדש.

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
תמרור
בלוג רכב
אילו הטבות רכב מקבל אדם עם נכות כללית

אנשים בעלי נכות זכאים להטבות שונות ממדינת ישראל. כאשר הן כוללות גם הטבות בתחום של נסיעות, התניידות, רכישה של רכב ועוד. יש הטבות שונות בתחום חלק קשורות במתן כספים, חלק

צריכים עצה מרופא ?