כמה עולה מונית לשדה התעופה מערים שונות בישראל

מתלבטים איך כדאי יהיה להגיע לשדה התעופה בפעם הבאה? חוששים שיהיה עליכם לנהוג באמצע הלילה כדי להספיק להגיע לטיסה? אם כך, כדאי שתדעו: מוניות לשדה התעופה הן הפתרון הכי טוב שיש, אז למה לחשוב פעמיים?

הנוחות שבנסיעה במונית לשדה התעופה יציאה לשדה

בין אם אתם גרים בתל אביב, בירושלים או בכל עיר אחרת, ברור מדוע אתם תוהים כיצד ניתן יהיה להגיע לשדה. יש אומנם אנשים שמוכנים לנסוע ברכבת, אך כולנו גם מכירים את החסרונות של אופציה כזאת, כמו לדוגמא, העובדה שיש רק רכבת אחת בשעה. בנוסף, מי שלוקח רכבת צריך להתמודד עם סחיבת המזוודות ולכן ברור מדוע האפשרות של מונית יכולה להיות נוחה יותר. אם אתם חושבים על מונית לשדה התעופה בן גוריון וחוששים שזה יהיה יקר מידי, כדאי שתדעו: אתם יכולים להסיר דאגה מלבכם. ראשית, יש מוניות שיתופיות מערים שונות לשדה ובמקרה כזה המחיר יהיה נמוך יותר ושנית, לא תמיד מוניות פרטיות זה עסק יקר. אם תיקחו, לדוגמא, מונית שיתופית מחיפה, זה יעלה לכם 120 ₪ והנהג גם יבוא לקחת אתכם מפתח ביתכם, אז מה יכול להיות נוח יותר?

 

לנסוע בבטחה מכל מקום אל שדה התעופה

מעבר לעובדה שכולנו נרצה גם לדעת כמה מונית יכולה לעלות, טבעי שגם נרצה להבטיח שנגיע בשלום ליעד. לכן, ממש כפי שלא הייתם פונים אל כל חברת שליחויות במרכז לקבלת שירות בלי לבדוק אודותיה מספר דברים, כך גם לא כדאי לפנות אל כל חברת מוניות בלי לעשות מחקר קטן מראש. לכן אנחנו ממליצים לכם לברר:

  • האם מדובר על חברת מנויות וותיקה?
  • האם יש מוניות פנויות ביום ובשעה שבה אתם זקוקים להסעה?
  • האם המחיר הסופי שמציעים לכם כולל גם את המזוודה?

אל תתביישו לפנות אל כמה חברות שונות, לברר מה המחירים ובהתאם לכך להחליט ממי אתם רוצים להזמין את שירותי ההסעה לשדה.

לנסוע לשדה בתנאים נוחים

עוד דבר קטן שכדאי לכם לקחת בחשבון כשאתם חושבים על נסיעה במונית לשדה התעופה, זה שהיום יש מוניות שמציעות שירותים ברמות שונות. לכן, אם אתם יכולים לא רק להזמין שירותי הסעה לשדה ולהבטיח שתגיעו בזמן, אלא גם תוכלו להזמין שירות שיהיה נוח ומפנק, אז למה לא? ניתן לבחור היום מוניות גדולות יותר, מרווחות, וגם ליהנות מחיבור לאינטרנט במונית עצמה. כמו כן, אם אתם יכולים לפנות אל חברת מוניות שמציעה גם שירות אדיב עם נהג חייכן, אז מה פתאום שתוותרו על כך? אתם יוצאים לחופשה, או אולי נוסעים לכנס, ולכן אין ספק שמגיע לכם ליהנות כבר מהרגע הראשון. השקיעו בבחירת חברת מוניות שיש לה מוניטין של שנים ותראו שלא תצטערו על כך בדרך לשדה.

 

ולסיום, מעוניינים להפתיע במשלוח פירות ליקיר ליבכם שחזר מחו"ל? פנו אל פריאל: https://www.priel4u.co.il

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם

צריכים עצה מרופא ?